  • Data: 2003-12-29 09:56:52
    Temat: e-konto z opcja na fundusze
    Od: "marcin" <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chce zalozyc konto z dostepem elektronicznym. Nie mam w tym wzgledzie
    zadnych doswiadczen, dlatego powinno byc jak najbardziej przyjazne dla
    uzytkownika. Ma to byc konto dodatkowe do szybkich i nieduzych rozliczen.
    Przydalaby sie tez opcja do platnosci w sieci (karta pre-paid czy cos
    takiego). Chcialbym tez za jego posrednictwem kupowac jednostki FI na jak
    najlepszych warunkach (powiedzmy, ze to jest opcja).

    Ogolnie chodzi o taki wybor, ktory mnie nie zniecheci do e-bankowosci. Zeby
    bylo sprawnie, szybko, bez awarii, bezpiecznie, bez upierdliwosci itp.

    Jaki bank najlepiej wybrac? Z moich dotychczasowych poszukiwan wylaniaja
    sie mBank i MultiBank, ale moze powinienem zapoznac sie z jeszcze jakas
    oferta. Konto moze byc platne, bardziej zalezy mi na jakosci i wygodzie niz
    kosztach.

    Marcin