  • 11. Data: 2004-05-12 14:33:53
    Temat: Re: [e-PKOBP -> inteligo] zamknalem konto w e-PKOBP miesiac temu a wlasnie dostalem pakiet startowy w Inteligo
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki <n...@a...sggw.waw.pl> wrote:
    > Łącze się w bulu.

    Ja też. Z Twoją panią od polskiego.

    --
    Oskarżony ze świadkiem J. uzgodnił zakres wykonania robót
    hydraulicznych, co w efekcie doprowadziło do długotrwałego
    pijaństwai, trwającego co najmniej jeden dzień.

  • 12. Data: 2004-05-13 08:04:00
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Ja też. Z Twoją panią od polskiego.

    Jak Ją kiedyś spotkam, to przekażę, ale obawiam się, że to i tak nie pomoże
    mojej ortografii. Chyba zacznę prowadzić statystyka ile razy zostałem
    upomniany za ortografię w usnecie.

    Pozdrawiam Pana Jacka Polonistę,
    Grzegorz