  • 11. Data: 2022-07-14 13:00:55
    Temat: Re: dycha przebita!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Jul 2022 03:24:40 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Dobrą zasadą, nie tylko w inwestowaniu, jest "jak nie wiadomo, to follow".
    > Trzeba robić tak jak mądrzy ludzie, np. Warren Buffet czy Elon Musk.

    Przechodząc do konkretów, to mam kupować tego Twittera, czy jednak nie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2022-07-14 13:09:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 14 lipca 2022 o 13:00:57 UTC+2 Olin napisał(a):

    > Przechodząc do konkretów, to mam kupować tego Twittera, czy jednak nie?

    Twittera, Teslę, Space-X.
    I podaj adres, na który mam wysłać fakturę za doradztwo inwestycyjne ;P

    Aha, żebyś jeszcze nie zapomniał o pracy - fabryka Tesli w DE potrzebuje Polaków do
    roboty,
    więc zaraz wypowiadaj "zadzieram kiecę i lecę" - i realizuj oczywiście ;>