  • 1. Data: 2009-12-15 20:50:30
    Temat: GE Money Bank - dramat
    Od: "Krzysiek Supera" <x...@p...onet.pl>

    GE Money Bank - jednym słowem dramat.

    Chcę rozwiązać z tymi typami umowę, dzwonię więc, żeby podali, czy nie
    została jakaś kwota do uregulowania - jest jakaś transakcja za 48 zł i kilka
    groszy. Wpłacam więc 49 dla świętego spokoju i wysyłam faksem wypowiedzenie
    umowy z prośbą o potwierdzenie zakończenia współpracy.
    Mijają 2 tygodnie, bank jednak stwierdza, bez reakcji na moje pismo, że
    jeszcze mam im oddać 1,19.

    Nie chodzi o tą złotówkę, być może ją słusznie za coś naliczyli (choć nie
    wiem jeszcze za co i wydaje mi się, że mimo mojego wypowiedzenia z
    listopada, naliczyli mi opłatę za grudzień).

    - kontakt z ich strony zerowy
    - beznadziejna infolinia (do tego czynna do 20:00)

    ODRADZAM!!

    Do KNF chyba napiszę ze skargą :[

  • 2. Data: 2009-12-15 21:42:42
    Temat: Re: GE Money Bank - dramat
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hg8srm$f49$1@news.onet.pl>, Krzysiek Supera napisał(a):

> [...]
    > umowy z prośbą o potwierdzenie zakończenia współpracy.
    > Mijają 2 tygodnie, bank jednak stwierdza, bez reakcji na moje pismo, że

    Bo pewnie jest miesięczny okres wypowiedzenia, a nie uwzględniłeś
    zapłacenia za prowadzenie konta/karty/whatever na przyszły miesiąc.

    Jacek

  • 3. Data: 2009-12-15 22:06:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chcę rozwiązać z tymi typami umowę, dzwonię więc, żeby podali, czy nie
    > została jakaś kwota do uregulowania - jest jakaś transakcja za 48 zł i
    > kilka
    > groszy.

    a jaką miałeś z nimi umowę? czego dotyczyła?
    właśnie kończę z nimi współpracę w zakresie kk...saldo 0 zł (nie
    musiałem dzwonić, wszystko widać w necie), wysłałem wypowiedzenie i po
    miesiącu koniec...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-12-15 22:23:05
    Od: "Krzysiek Supera" <x...@p...onet.pl>

    > a jaką miałeś z nimi umowę? czego dotyczyła?

    karta kredytowa euro agd rtv. Sprawdzałem, czy raty 0% to naprawdę 0%. Za
    pierwszym przypadkiem - tak, za drugim (mimo zapewnień) - nie, więc
    spłaciłem całość od ręki.

    > właśnie kończę z nimi współpracę w zakresie kk...saldo 0 zł (nie musiałem
    > dzwonić, wszystko widać w necie), wysłałem wypowiedzenie i po miesiącu
    > koniec...

    Ja dzwoniłem _dodatkowo_ żeby potwierdzić, że przelew który wysyłam przed
    złożeniem wniosku o zamknięcie konta wystarczy, żeby właśnie nie musieć się
    martwić o _jeszcze_ jakieś 1,19 zł.

  • 5. Data: 2009-12-15 22:25:33
    Od: "Krzysiek Supera" <x...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhig0mi.4h7.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

    > Bo pewnie jest miesięczny okres wypowiedzenia, a nie uwzględniłeś
    > zapłacenia za prowadzenie konta/karty/whatever na przyszły miesiąc.

    Właśnie po to dzwoniłem do nich, żeby upewnić się, co muszę zrobić, żeby
    zakończyć z nimi współpracę. Czy ja mam sobie liczyć, ile jeszcze mi wejdzie
    opłat po dacie złożenia wypowiedzenia?

    A po drugie - mimo mojej prośby o potwierdzenie, nie dostałem żadnej
    odpowiedzi / żadnego telefonu z obsługi klienta.

  • 6. Data: 2009-12-15 23:04:59
    Temat: dramat -1.19, tragedia 2.50 ...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    ... a jakich słów użyjesz jak coś naprawdę dramatycznego Ci się przydarzy?

  • 7. Data: 2009-12-16 00:11:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysiek Supera wrote:

    > Czy ja mam sobie liczyć, ile jeszcze mi
    > wejdzie opłat po dacie złożenia wypowiedzenia?

    A kto ma to zrobić? Święty Mikołaj?

  • 8. Data: 2009-12-16 06:07:25
    Od: "Krzysiek Supera" <x...@p...onet.pl>

    > A kto ma to zrobić? Święty Mikołaj?

    Nie, pracownik banku.

    Wyjaśnię jeszcze raz. Chcę zamknąć konto i jako klient oczekuję, że jak do
    nich dzwonię z pytaniem o czynności konieczne do zakończenia umowy, to
    uzyskam rzetelną odpowiedź. Po drugie, jeśli standardowa procedura zakłada,
    że wypowiedzenie umowy wysyłam faksem (zgodnie ze wzorem stanowiącym
    załącznik do umowy), to oczekuję, że po 2 tygodniach od jego złożenia, nie
    będę otrzymywał kolejnych wyciągów z opłatami, tak jabym tej umowy nie
    złożył.

  • 9. Data: 2009-12-16 06:56:21
    Temat: Re: dramat -1.19, tragedia 2.50 ...
    Od: "Krzysiek Supera" <x...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... a jakich słów użyjesz jak coś naprawdę dramatycznego Ci się przydarzy?

    Wtedy powiem "GE MONEY" ;-)

  • 10. Data: 2009-12-16 07:07:40
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    Krzysiek Supera pisze:
> [...]
    > umowy z prośbą o potwierdzenie zakończenia współpracy.
    > Mijają 2 tygodnie, bank jednak stwierdza, bez reakcji na moje pismo, że

    To bardzo podejrzane, ponieważ zgodnie z zasadami tego banku, jeśli
    zalegość którejkolwiek ze stron umowy nie przekracza 10zł to nie ma
    obowiązku wpłacania takiej kwoty.

    > Nie chodzi o tą złotówkę, być może ją słusznie za coś naliczyli (choć nie
    > wiem jeszcze za co i wydaje mi się, że mimo mojego wypowiedzenia z
    > listopada, naliczyli mi opłatę za grudzień).

    U mnie, w momencie wypowiadania umowy, "doradca" podał kwotę co do
    złotówki, jaką mam wpłacić, zastrzegł jednak, że może powstać dodatkowa,
    niewielka zaległość i dostanę informację listem. W terminie około 30 dni
    od wypowiedzenia dostałem potwierdzenie zamknięcia KK oraz informację,
    że zalegam też coś koło 1zł, ale nie muszę tego zobowiązania (ponieważ
    jest mniejsze niż 10zł) regulować.

    > - kontakt z ich strony zerowy
    > - beznadziejna infolinia (do tego czynna do 20:00)

    Ja wszystko załatwiłem jedną krótką wizytą w oddziale- w sumie
    pozytywnie. Tobie też polecam oddział.

    --
    Michał