  • 1. Data: 2002-10-30 20:48:38
    Temat: dla zainteresowanych ING Online i "widocznością' kart przedpłaconych
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    zgodnie z planami kupiłem karty przedpłacone i założyłem konto taryfa 0 oraz
    ING Online
    Oczywiście nie obyło się bez krótkiego szkolenia pracownika ING, który
    twierdził uparcie, że w taryfie 0 system on-line jest płatny. Na szczęście
    po dłuższym poszukiwaniu odnalazł tabelę opłat i prowizji i przyznał mi
    rację

    konto założyłem wczoraj, później wieczorem aktywowałem samodzielnie system
    on-line i dzisiaj rano poszedłem do oddziału aktywować usługę (bez sensu
    mają tą procedurę, ale niestety trzeba się trochę nachodzić jak chce się
    mieć wygodnie). Na szczęście mam bank (i bankomat) 30 metrów od wyjścia z
    mieszkania :))

    po dwóch godzinach od podpisania umowy o system online miałem już dostęp

    widzę obydwie karty przedpłacone i nawet widzę kredyt, który pół roku temu
    brałem u dealera kupując autko - szczerze mówiąc nie całkiem pamiętałem, że
    kredyt prowadzi ING :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-10-30 21:50:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:
    > zgodnie z planami kupiłem karty przedpłacone i założyłem konto taryfa 0 oraz
    > ING Online
    Czy podkreśliłeś ze ma być bez wyciągów ?
    KJ

  • 3. Data: 2002-10-31 07:33:36
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy podkreśliłeś ze ma być bez wyciągów ?

    oczywiście
    w ramach szkolenia pracownika ING wyjaśniłem mu jaka jest różnica pomiędzy
    nie zaznaczeniem niczego dotyczącego wyciągów, a zaznaczeniem, że wyciągów
    nie chcę

    tyle, że formularz zakładania konta nie ma możliwości zaznaczenia opcji "nie
    chcę wyciągów" , ale zapewnił mnie, że tekowych nie będę otrzymywał

    zresztą formularz nie ma też w ogóle możliwości wyboru "taryfy 0" :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-10-31 11:38:30
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski"
    > zresztą formularz nie ma też w ogóle możliwości wyboru "taryfy 0" :)

    nie tylko formularze sa stare - pomęczą cię trochę mailami na skrzynkę
    INGonline ktorych nie ma jak wykasowac jak sie nie przeczyta, a prawie
    wszystkie dotyczą zmian oprocentowania, czyli innych rachunkow niz taryfa0.
    Niestety system nie jest tak inteligentny, zeby przestal wysylac maile o
    oprocentowaniu na rachunki 0%
    *** blad ***