eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidla zainteresowanych ING Online i "widocznością' kart przedpłaconych › dla zainteresowanych ING Online i "widocznością' kart przedpłaconych
    From: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: dla zainteresowanych ING Online i "widocznością' kart przedpłaconych
    Date: Wed, 30 Oct 2002 21:48:38 +0100

    zgodnie z planami kupiłem karty przedpłacone i założyłem konto taryfa 0 oraz
    ING Online
    Oczywiście nie obyło się bez krótkiego szkolenia pracownika ING, który
    twierdził uparcie, że w taryfie 0 system on-line jest płatny. Na szczęście
    po dłuższym poszukiwaniu odnalazł tabelę opłat i prowizji i przyznał mi
    rację

    konto założyłem wczoraj, później wieczorem aktywowałem samodzielnie system
    on-line i dzisiaj rano poszedłem do oddziału aktywować usługę (bez sensu
    mają tą procedurę, ale niestety trzeba się trochę nachodzić jak chce się
    mieć wygodnie). Na szczęście mam bank (i bankomat) 30 metrów od wyjścia z
    mieszkania :))

    po dwóch godzinach od podpisania umowy o system online miałem już dostęp

    widzę obydwie karty przedpłacone i nawet widzę kredyt, który pół roku temu
    brałem u dealera kupując autko - szczerze mówiąc nie całkiem pamiętałem, że
    kredyt prowadzi ING :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski