  • 1. Data: 2002-10-30 19:35:50
    Temat: Re: Bankomaty dla Inteligo
    Od: "Stacho" <s...@w...USUN.pl>

    Użytkownik Mati <r...@o...pl> napisał:
    > Na stronie Inteligo czytamy:
    > A w tabeli oplat i prowizji dalej widac:
    > Wypłata w bankomatach Euronet w kraju - 1,99
    > Wypłata w innych bankomatach w kraju - 4,50
    > To jak to jest w koncu? Jest prowizja czy nie ma?
    > Co o tym sadzicie?
    > PozdR.

    Zwolnienie z opłat jest na zasadzie PROMOCJI, która obowiązuje do odwołania.
    TOiP narazie nie będzie zmieniana.
    Źródło: 0800121121 i własne spostrzeżenia.
    --
    Pozdroo, Stacho

  • 2. Data: 2002-11-01 17:43:11
    Temat: Bankomaty dla Inteligo
    Od: "Mati" <r...@o...pl>

    Na stronie Inteligo czytamy:

    Już teraz każdy posiadacz konta Inteligo może bez prowizji wypłacać gotówkę
    w każdym bankomacie PKO Banku Polskiego (ponad 1600) oraz w bankomatach
    sieci Euronet (około 400).

  • 3. Data: 2002-11-01 17:49:05
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apueg0$kr0$1@flis.man.torun.pl, Mati wrote:
> [...]
    >
    > Wypłata w bankomatach Euronet w kraju - 1,99
    > Wypłata w innych bankomatach w kraju - 4,50
    >
    > To jak to jest w koncu? Jest prowizja czy nie ma?

    Sadze, ze nie zdazyli dopisac w TOiP.
    Z drugiej strony, stronka http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    wykazuje dzisiejsza date modyfikacji (ale nie wiem, czy nie bylo tak
    codziennie).

  • 4. Data: 2002-11-01 17:51:08
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > Wypłata w bankomatach Euronet w kraju - 1,99

    Bład
    Od dzisiaj wyplata bez prowizji.

    Informacja z 0800 121 121

    Marcin

  • 5. Data: 2002-11-01 18:02:03
    Od: Michał <l...@w...pl>

    Mati wrote:
> [...]
    > bankomatach sieci Euronet (około 400).
    >

    > To jak to jest w koncu? Jest prowizja czy nie ma?

    Dzisiaj rano na infolinii powiedziano mi, że od dzisiaj opłat się nie
    pobiera.

    --
    Akcesoria GSM - sprzedaż w internecie pod adresem:
    http://www.minisklep.prv.pl

  • 6. Data: 2002-11-01 20:44:18
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "B. Stanczyk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A czy ktos sie moze orientuje jaka jest minimalna kwota wyplaty gotowkowej
    > bankomatach PKO BP?
    >
    > Bartek

    20 pln

    pozdr. Michał

  • 7. Data: 2002-11-01 20:46:58
    Od: "B. Stanczyk" <m...@p...onet.pl>

    A czy ktos sie moze orientuje jaka jest minimalna kwota wyplaty gotowkowej w
    bankomatach PKO BP?

    Bartek

  • 8. Data: 2002-11-01 21:18:19
    Od: "B. Stanczyk" <m...@p...onet.pl>

    > 20 pln

    to dla mnie dobra wiadomosc :) bo operuje raczej niewielkimi kwotami :)

  • 9. Data: 2002-11-02 00:24:48
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Michał Witkowski" <m...@t...pl> wyznał(a):
    > w bankomatach PKO BP?
    > 20 pln

    hmm, szkoda, że nie 10 PLN. :( a czy pozostałe sumy wypłat muszą być w
    takim razie wielokrotnościami 20 PLN???

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 10. Data: 2002-11-02 02:02:56
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > hmm, szkoda, że nie 10 PLN. :( a czy pozostałe sumy wypłat muszą być w
    > takim razie wielokrotnościami 20 PLN???

    20, 40, 50, 70, 90, 100...