  • 1. Data: 2004-08-06 08:10:14
    Temat: dam prowizję za poręczenie kredytu
    Od: "Inteon" <i...@o...pl>

    Witam
    Proponuję prowizję osobie, która udzieli mi poręczenia kredytu
    samochodowego. Ubiegam się o kredyt na 11 000 zł. Otrzymałem od banku
    wstępnie pozytywną decyzję kredytową.
    W związku z nieuregulowaną służbą wojskową bank postawił wymóg poręczenia
    cywilnego. Niestety żaden ze znajomych nie spełnia kryteriów wymaganych
    przez bank.

    Szukam osoby z woj. śląskiego gotowej podpisać mi poręczenie. Najlepiej by
    była to osoba pracująca na etacie (najmniej kłopotów) i w wieku pow. 28
    lat.
    Za przysługę jestem gotów zapłacić 400 zł. Mogę przedstawić dokumenty
    potwierdzające moje zarobki oraz ew. mogę podpisać z poręczycielem umowę
    cywilno-prawną.

    Więcej szczegółów na priv.

    Jeśli chcesz łatwo zarobić 400 zł proszę o kontakt mailowy:

    inteonjobs[no spam]@o2.pl

    (usuń [no spam] z adresu)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-06 08:59:15
    Temat: Re: dam prowizję za poręczenie kredytu
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Je?li chcesz łatwo zarobić 400 zł proszę o kontakt mailowy:

    Ciekawe ... szukasz kogos, kto dla 400 zl do reki zdecyduje sie stracic
    20 tysiecy za rok ...

  • 3. Data: 2004-08-06 09:28:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ciekawe ... szukasz kogos, kto dla 400 zl do reki zdecyduje sie stracic
    > 20 tysiecy za rok ...

    Nie za rok, tylko po podpisaniu papierka ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2004-08-06 11:10:13
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Nie za rok, tylko po podpisaniu papierka ;)

    Dlaczego? Jeżeli zabezpieczenie będzie sensowne...

    T.

  • 5. Data: 2004-08-06 11:17:07
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Dlaczego? Jeżeli zabezpieczenie będzie sensowne...

    Jesli zabezpieczenie byloby sensowne, to dostalby kredyt w banku.

  • 6. Data: 2004-08-06 14:25:02
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli zabezpieczenie byloby sensowne, to dostalby kredyt w banku.

    Czy ja wiem? Który to bank przyjmie w zastaw np. wartościowe przedmioty?
    Albo cesję z polisy na życie (to już prędzej)?

    T.

  • 7. Data: 2004-08-06 14:37:00
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Albo cesję z polisy na życie (to już prędzej)?

    Da sie wyplacic pieniadze z takiej polisy jesli niewyplacalny dluznik
    zyje ?

  • 8. Data: 2004-08-06 15:08:52
    Od: Artek <a...@e...one.pl>

    Inteon wrote:

> [...]
    > W związku z nieuregulowaną służbą wojskową bank postawił wymóg poręczenia
    > cywilnego. Niestety żaden ze znajomych nie spełnia kryteriów wymaganych

    Zaraz, zaraz. Przecież w przypadku, gdy dłużnik pójdzie do wojska,

    kredyt ulega zawieszeniu. Więc jaki pożytek z poręczyciela?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2004-08-06 16:24:25
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2004 17:08:52 +0200,
    osoba podpisana: Artek <a...@e...one.pl>
    napisała:
    [....]

    > Zaraz, zaraz. Przecież w przypadku, gdy dłużnik pójdzie do wojska,
    >
    > kredyt ulega zawieszeniu. Więc jaki pożytek z poręczyciela?

    Może taki, że jeśli _po_ powrcie z wojska delkwent nie będzie miał
    pracy, a co za tym idzie dochodów, to będzie można wziąć z
    poręczyciela. NIe wiem, gdybam tylko.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,

  • 10. Data: 2004-08-09 09:34:53
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    > Da sie wyplacic pieniadze z takiej polisy jesli niewyplacalny dluznik
    > zyje ?

    A kto powiedział, że żyje? :-D

    T.