  • 1. Data: 2004-08-06 06:56:04
    Temat: jakie karty umożliwiają bezprowizyjną wypłatę w bankomatach zagranicznych ?
    Od: "Paweł" <n...@n...pl>

    jakie karty umożliwiają bezprowizyjną wypłatę w bankomatach zagranicznych ?

    a do tego żeby miały spory limit wypłaty dziennej - bo już się napalałem na
    podróżnika z Lukasbanku ale tam jest tylko 2000 zł dziennie max

  • 2. Data: 2004-08-06 08:13:21
    Od: "rsa127" <r...@g...pl>

    "Paweł" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    na
    > podróżnika z Lukasbanku ale tam jest tylko 2000 zł dziennie max

    Fortis Bank nie pobiera prowizji, ale ma bardzo wysokie kursy. Z
    doświadczenia Fortis wychodził zagranicą taniej do równowartości ok. 200
    PLN. Powyżej wychodził mi taniej Multibank (prowizja 10 PLN, ale dużo lepsze
    kursy).

  • 3. Data: 2004-08-06 08:19:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Paweł wrote:
> [...]
    >
    > a do tego żeby miały spory limit wypłaty dziennej - bo już się
    > napalałem na podróżnika z Lukasbanku ale tam jest tylko 2000 zł

    to dla twojego dobra - żeby bylo bezpieczniej
    wg mnie nie ma potrzeby wyjmowac wiecej jednego dnia bo przeciez mozna placic
    bezgotowkowo a to odrebny limit i korzystniejsze bo bez prowizji

    z normalnych kart (bez rachunkow vip) to VE Fortisa nie ma prowizji ale przy
    rozliczeniu transakcji stosuje inne, gorsze kursy niz podawane na www
    proby wykazaly ze nie sa to juz najgorsze kursy, ale sa raczej kiepskie
    limit dla tej karty mozesz sobie jednak ustawic na jednym z kilku wariantow -
    nawet do wyskosci salda

    wybiez sobie raczej karte ktora ma dobre przeliczniki i oplate kwotowa a nie
    procentową - przy tak wysokich wyplatach procentowa prowizja jest bez sensu.
    Stala prowizja to np VE Nordea (10zl) i nienajgosze kursy
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-08-06 08:31:03
    Od: "CKY" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > jakie karty umożliwiają bezprowizyjną wypłatę w bankomatach zagranicznych
    ?

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index.php?s=bankomat

    CKY

  • 5. Data: 2004-08-06 14:24:19
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

> [...]
    na
    > podróżnika z Lukasbanku ale tam jest tylko 2000 zł dziennie max

    - Citibank w swoich bankomatach

    --
    JaKi