  • 1. Data: 2004-08-06 07:22:07
    Temat: Re: wpłata w PKO BP dzisiaj o 16 - kiedy w Inteligo ?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    plusz wrote:
    > wpłacam dzisiaj ok. 16 w PKOBP pieniążki na konto w Inteligo
    > o której mogę się spodziewać ich na rachunku ?
    >
    > dodam, że PKO oddziała w Jarosławiu (o ile ma to znaczenie)

    jutro bedzie na rachunku, oczywiscie jezeli to oddzial a nie ajent jakis.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 2. Data: 2004-08-06 07:23:11
    Temat: wpłata w PKO BP dzisiaj o 16 - kiedy w Inteligo ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    wpłacam dzisiaj ok. 16 w PKOBP pieniążki na konto w Inteligo
    o której mogę się spodziewać ich na rachunku ?

    dodam, że PKO oddziała w Jarosławiu (o ile ma to znaczenie)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-08-06 08:03:15
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > jutro bedzie na rachunku, oczywiscie jezeli to oddzial a nie ajent jakis.

    Śmiejesz się z PekaoSA, a sam widzisz jak wygląda XXI wiek w PKOBP ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2004-08-06 08:23:43
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    plusz wrote:
    > wpłacam dzisiaj ok. 16 w PKOBP pieniążki na konto w Inteligo
    > o której mogę się spodziewać ich na rachunku ?
    >
    > dodam, że PKO oddziała w Jarosławiu (o ile ma to znaczenie)
    Jeśli się załapie na ostatnią sesję Elixiru dzisiaj, to będzie dzisiaj.
    Jeśli nie to w poniedziałek.
    Bogusz.

  • 5. Data: 2004-08-06 09:13:35
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Maciej Loret wrote:

    > Śmiejesz się z PekaoSA, a sam widzisz jak wygląda XXI wiek w PKOBP ;))

    Teraz nie rozumiem....

  • 6. Data: 2004-08-06 09:14:34
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Bogusz wrote:

    > Jeśli się załapie na ostatnią sesję Elixiru dzisiaj, to będzie dzisiaj.
    > Jeśli nie to w poniedziałek.
    > Bogusz.

    ajjj w moiej odpowiedzi nie uwzglednlem ze dzis piatek :-) hehe a na
    ostatni elixir chyba sie nie zalapie niestety, o 16 wychodzi ostatni z
    tego co pamietam.

  • 7. Data: 2004-08-06 09:15:48
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Maciej Loret wrote:

    > Śmiejesz się z PekaoSA, a sam widzisz jak wygląda XXI wiek w PKOBP ;))

    nie smieje sie, tylko stwierdzam ze w Gdansku nie warto w ogole z
    tymbankiem miec doczynienia. No chyba ze sie ma kase mieszkaniowa, ta o
    dziwo zalatwili bez problemow, wrecz bym powiedzial wzorcowo.

  • 8. Data: 2004-08-06 09:26:43
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witm.

    > Teraz nie rozumiem....

    A co tu rozumieć - dziś wpłacasz, na rachunku będzie jutro.

    Pzdrawiam,
    Maciej Loret

  • 9. Data: 2004-08-06 09:37:24
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Maciej Loret wrote:

    > A co tu rozumieć - dziś wpłacasz, na rachunku będzie jutro.

    no tak, ale wplacasz na Inteligo, nie wiem jak jest z mBankiem, czy tam
    np jezeli w Multibanku wplacasz pieniadze o 16 to o ktorej beda na
    koncie w mBanku ??

  • 10. Data: 2004-08-06 09:42:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > no tak, ale wplacasz na Inteligo

    Resztę wyciąłem, bo nijak się ma do wątku.
    A chodzi o to, że przelewasz pomiędzy marmurkiem (PKOBP) a wersją
    internetową banku (Inteligo). I nie jest to online, a w Pekao24 od ponad
    roku jest. Tylko tyle.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret