    From: "MŁG" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: czyżby skok na klientów DB?
    Date: 2 Jun 2005 19:56:52 +0200

    Witajcie!

    Mam konto w Deutsche Banku. Dzis dostalem z adresu
    Deutsche Bank <A...@d...de> dosc niepokojacego maila,
    ktorego zalaczam ponizej. Nauczony doswiadczeniami klientow CITI, od razu
    przeslalem te wiadomosc do znajomej pani w DB. Jestem ciekaw, czy to jednak
    oficjalna dzialalnosc banku, czy tez ktos probuje sie dorwac do danych
    klientow, tym razem DB. Odpowiedzi z naszego DB jeszcze nie dostalem.

    MŁG

    Dear Deutsche Bank Customer,

    This email was sent by the Deutsche Bank server to verify your e-mail address.
    You must complete this process by
    clicking on the link below and entering in the small window your Deutsche Bank
    online access details. This is done for
    your protection - because some of our members no longer have access to their
    email addresses and we must verify it.
    To verify your e-mail address, click on the link below:

    http://www.deutsche-bank.de/(tutaj jakis ciag liter)