  • 1. Data: 2003-05-28 10:27:29
    Temat: czy wszyscy dostaliście już karty ING Pani ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    moja żona kartę dostała
    kilka osób z grupy już też

    a ja mam w podglądzie internetowym jej numer, ale karty, ani pinu nie mam :(

    czy wszyscy dostaliście już karty ING ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-05-28 10:30:50
    Temat: Re: czy wszyscy dostaliście już karty ING Pani ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    plusz wrote:

    > czy wszyscy dostaliście już karty ING ?

    Dostałam już kartę i PIN. Byłam w oddziale, żeby aktywować kartę -
    niedysponentka nie miała pojęcia, że taka karta w ogóle istnieje ;-))) Była
    szczerze zdziwiona ;-) Poza tym próbowała mi wmówić, że muszę podpisać zgodę
    na przetwarzania danych w celach marketingowych - wielkie ROTFL !

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-05-28 10:41:25
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zgodę
    > na przetwarzania danych w celach marketingowych - wielkie ROTFL !

    a przy okazji , to jak aktywowałaś ?
    moja żona aktywowała i nie musiała wpłacać 30 zł, bo
    niedysponentka-dysponentka :) wiedziała co to za karta i domyślnie przyjęła,
    że wpłynie na nią 151 zł

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-05-28 10:52:54
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    plusz wrote:

    > a przy okazji , to jak aktywowałaś ?

    Dałam dowód osobisty i kartę - dostałam potwierdzenie odbioru karty - był
    tam numer rachunku karty. Testowo wpłaciłam 50 PLN i dostałam potwierdzenie
    wpłaty z innym numerem rachunku (inna lk i nr oddziału, gdzie aktywowałam
    kartę - infolinia twierdzi, że prawidłowym numerem jest ten "oddziałowy").

    > moja żona aktywowała i nie musiała wpłacać 30 zł, bo
    > niedysponentka-dysponentka :) wiedziała co to za karta i domyślnie
    > przyjęła, że wpłynie na nią 151 zł

    Mi niedysponentka też po konsultacji z kierowniczką powiedziała, że dostanę
    151 PLN .niestety nikt do mnie nie dzwonił - więc mam wątpliwości ;-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-05-28 13:58:22
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Była

    A ja sie wyjatkowo pozytywnie zdziwilem, zwlaszcza majac w pamieci
    moje zeszloroczne rotfle zwiazane z kompletna niewiedza oddzialowna
    na temat kart przedplaconych.

    Podszedlem, mowie, ze chec uaktywnic - pan tylko zerknal, mowi
    - aha, karta Pani - chcial dowod, dostalem jakis kwitek potwierdzenie
    odbioru i tyle :-)

    > a przy okazji , to jak aktywowałaś ?
    > moja żona aktywowała i nie musiała wpłacać 30 zł,

    Mnie zapytal czy cos wplacam na karte na co odpowiedzialem, ze nie :-)
    I tyle :-)

    > bo
    > niedysponentka-dysponentka :) wiedziała co to za karta i domyślnie przyjęła,
    > że wpłynie na nią 151 zł

    Do mnie nikt nie dzwonil wiec chyba nic nie wygralem :-(

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2003-05-28 14:04:12
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > A ja sie wyjatkowo pozytywnie zdziwilem, zwlaszcza majac w pamieci
    > moje zeszloroczne rotfle zwiazane z kompletna niewiedza oddzialowna
    > na temat kart przedplaconych.

    a ja już wiem co z moją kartą :(
    wysłali ją pod adres zameldowania, a nie korespondencyjny i nie wiem czy
    zdążę aktywować do 1 czerwca ....
    jak nie zdążę, to będę w kolejnym banku musiał; reklamację składać, bo
    podobno nie naliczą wówczas 151 zł (a moje hasło zdobyło taką właśnie
    nagrodę)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2003-05-29 12:46:01
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > szczerze zdziwiona ;-) Poza tym próbowała mi wmówić, że muszę podpisać zgodę
    > na przetwarzania danych w celach marketingowych - wielkie ROTFL !

    To chyba nas obsługiwała ta sama niedysponentka. Też dzwoniła do kierowniczki. I
    też chciała, abym podpisał zgodę na przetwarzanie danych. Chciała mi od nowa
    zakładać kartotekę. Jakże się zdziwiła, że przy próbie wpisywania mojego PESELU
    wyskoczyły moje dane. I chciała mi też wmówić, że zasilanie karty (pierwsze i
    kolejne) jest bezpłatne. Jedyne co mnie zaskoczyło, że jak dzwoniła do
    kierowniczki to zapisała sobie na kartce: "OBSŁUGA DELIKATNA".

    Co znaczą te słowa w ING? Czy jest to jakaś specjalna zakładka w systemie
    bankowym, czy może prośba o lepsze potraktowanie klienta?

    Z tego wszystkiego podoba mi się możliwość bezpłatnych wypłat z bankomatów ING.
    Sam mam jedno takie urządzenie blisko domu. I oczywiście design karty! I sam
    hologram Maestro. Bogatszy wizualnie niż gołąbek Visy. I okres ważności: 2 lata.

  • 8. Data: 2003-05-29 12:48:19
    Od: m...@p...onet.pl

    Aha: Aktywowałem na Szewskiej we Wrocławiu. I dodatkowe 151 PLN w saldzie karty
    się nie pojawiło.

  • 9. Data: 2003-05-29 15:14:52
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

    > czy wszyscy dostaliście już karty ING ?

    ja nie dostałem... może dlatego że nie chciałem? ;))

    NP: Emperor - "Emperor/Wrath of the tyrant"

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions