  • Data: 2015-12-21 09:32:15
    Temat: czy tylko mnie polbank wq...?!
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    po kilku miesiącach próbuję zalogować się
    do polbanku, a ten domaga się ode mnie abym
    instalował jakieś gówniane dodatki

    adobe flash coś tam, żąda zmiany hasła (mimo
    że dotychczasowe jest dobre) i ogólnie
    wydziwia...

    dla kaprysu jakiś niedouczonych pseudoprogramistów
    których ręka świerzbi i musza coś nagmerać w swoim
    bankowym systemie, ja mam marnowąć czas na ściąganie
    jakiś gówien z internetu i instalowanie ich na xp-ku...

    wkurwiłem się...