  • Data: 2015-12-21 22:22:44
    Temat: Re: czy tylko mnie polbank wq...?!
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 21:42:38 +0100, m napisał(a):

    > A ja pamiętam że ludzie klęli na 98, 2000 było odbierane jako znaczący
    > krok ku lepszemu, na XP zaś była reakcja "to jest to". Nie dało się
    > nijak tego powiedzieć o Viscie.

    2000 to był bardziej system serwerowy, który stał się dość popularny na
    desktopach (sam długo używałem). Nie dziwię się, że zapomniałeś o Windows
    Me, bo nikt o tym nie chce pamiętać ;)

    Vista pojawiła się za późno i była zbyt dużą rewolucją. Do tego spore
    wymagania systemowe, wyjątkowo agresywny UAC (pierwsza rzecz do wyłączenia)
    i mamy receptę na katastrofę. Gdyby przynajmniej określili jakieś minimum
    sprzętowe dla producentów, to może nie byłoby tak złego odbioru. Pewnie
    zamiast tego było parcie na jak najwięcej instalacji, to wyszło jak
    wyszło...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl