    From: "Witek" <b...@U...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: czy to prawda?
    Date: Tue, 20 Aug 2002 12:15:42 +0200

    Witam
    Jestem 2 lata po studiach magisterskich a od roku na doktoranckich. Przed
    chwila
    mila pani z banku powiedziala mi ze nie moge byc studentem wiecej niz 6 lat
    ( chodzi
    o kredyt studencki, ktory bralem 2 lata ) i musze zaczac go splacac od
    wrzesnia.
    Istnieje jednakze mozliwosc splaty po studiach doktroranckich, ale po
    oprocentowaniu
    0,75 stopy redyskonta NBP a nie tak jak w umowie po 0,5.
    Potwierdzcie prosze czy tak jest jak ona mowila.
    Poniewaz wydluza sie termin splaty kredytu, czy nie wystarczy odpowiedni
    aneks
    do umowy aktualizujacy zabezpieczenie kredytu?

    BTW to chyba mi sie bardziej oplaca poczekac 3 lata a potem splacac po 0,75
    stopy
    redyskonta :)

    --
    Pozdro