  • 1. Data: 2003-11-25 14:36:09
    Temat: Kiedy opłata za KK?
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    Chodzi mi o karte VC Lukasa, choć podejrzewam że pytanie ma bardziej
    ogólny charakter.

    Przy wyrobieniu jest opłata, rok później również.
    Po kolejnym roku dostaje się nową i znowu się płaci.

    A jak to wygląda w przypadku gdy po półtora roku używania pierwszej,
    po jej zgubieniu dostałem (za darmo, bo to pierwszy mój przypadek)
    nową, oczywiście z całkiem innymi terminami ważności?
    Czy kolejną opłatę potrącą za pół roku kiedy upłynie ważność tej
    starej - zgubionej, czy po roku posiadania nowej?

    Pytam się bo chciałbym wyrobić MC, a z VC zrezygnować w ostatniej
    chwili. Tylko kiedy będzie ta ostatnia chwila?

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    On Tue, 25 Nov 2003 15:36:09 +0100, Krzysiolek wrote:

    >Pytam się bo chciałbym wyrobić MC, a z VC zrezygnować w ostatniej
    >chwili. Tylko kiedy będzie ta ostatnia chwila?

    O kurcze, naprawdę nikt nie wie?

  • 4. Data: 2003-11-26 13:23:20
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 26 Nov 2003 13:28:17 +0100, "Robert"
    <u...@o...pl> wrote:

    >Wiesz, to nie jest zbyt czesta operacja, wiec moze nikt tutaj tego nie
    >przeprowadzal - to i nie ma doswiadczen.

    Wiem że pytanie nie należy do łatwych, dlatego pytam na grupie gdzie
    ludzie nie takie rzeczy wyczyniali z kartami ;-)

    W lukasie dostałem odpowiedź "w maju,...eee...., albo w październiku
    może?", czyli na dwoje babka wróżyła :-(

    >P.S. Warto wiedziec, ze warunki na MC sa nieco ostrzejsze dla klientow
    >Lukasa niz na VC ze wzgledu na partycypacje onetu (taki powod podal
    >dysponent).

    A, to akurat słyszałem.

    >Potrzebne zaswiadczenie a limit wylicza sie mniejszy niz na VC
    >przy tych samych danych. Przynajmniej tak wynika z mojego doswiadczenia.

    Mogę to przeżyć.