  • 1. Data: 2002-03-07 21:45:07
    Temat: czy cos sie dzieje w invest banku?
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    pytam tak, bo ten bank posredniczyl w otwieraniu lokat dla staropolskiego, i
    tenze upadl rozdmuchany polityka bykowskiego
    poza tym dzis uslyszalem plotki (zanaczam:plotki) ze niedobrze w
    invest'cie - bardzo zla struktura kredytow (duzy udzial trudnych i
    zagrozonych w portfelu) i ponoc (zaznaczam: ponoc) licza mu juz miesiace...

  • 2. Data: 2002-03-07 21:51:30
    Temat: Re: czy cos sie dzieje w invest banku?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > invest'cie - bardzo zla struktura kredytow (duzy udzial trudnych i
    > zagrozonych w portfelu) i ponoc (zaznaczam: ponoc) licza mu juz

    Bank Staropolski ma iles tam procent Invest Banku - Invest mial go odkupic -
    nieodkupil.
    Co do problemow - istotnie zamykaja czesc placowek - pewne komus sprzedadza
    Invest - jednym slowem imprerium zachodzacego slonka ;)

  • 3. Data: 2002-03-09 19:53:46
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

> [...]
    sprzedadza
    > Invest - jednym slowem imprerium zachodzacego slonka ;)

    tak, ale teraz juz nie zaslyszane, ale podpatrzone ;-) :

    invest bank wyprodukowal kiedys takie cus jak invest club, zajmowal sie
    promocja, nagrodami, zachecaniem jakimis punktami, itp w tym klimacie
    marketingowym

    i ow investclub mial piekna siedzibe w poznaniu na ul czarna rola 1/3
    mial, bo juz go nie ma, wyprowadzka do nikad ;-(
    czyli sloneczko naprawde zachodzi...

    nomen omen teren na jakim invest club mial siedzibe nalezal kiedys do
    imperium pana bykowskeigo - byla to tzw stala wystawa budownictwa z derwna
    DRWEBUD, tanie domy dla kazdego jak glosil wszem i wobec imc bykowski.
    ludziska powplacali zaliczki i tyle domki widzieli. i juz wtedy pan b.
    kombinowal i przyprawial rogi, a ludzie dalej w jakies banki staropolskie
    sie pchali... coz, mowi sie ze 80% ogladajacych nie rozumie dziennika
    telewizyjnego - chyba to fakt

  • 4. Data: 2002-03-09 21:21:56
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Co do problemow - istotnie zamykaja czesc placowek - pewne komus sprzedadza
    > Invest - jednym slowem imprerium zachodzacego slonka ;)

    Hmmm...od jakiegoś czasu brak strony In-Banku...czyżby dziwny zbieg
    okoliczności?

  • 5. Data: 2002-03-09 21:49:27
  • 6. Data: 2002-03-10 21:21:19
    Od: "RJ" <r...@p...onet.pl>

    Panie Danielu
    A czy wiadomo kiedy Invest uruchomi zapowiadane od roku usługi dostepu
    elektronicznego do konta?
    Pozdrawiam Rysiek

  • 7. Data: 2002-03-10 23:52:37
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Ja nie jestem panem Danielem. Pisz do Niego na maila =)

  • 8. Data: 2002-03-11 12:27:35
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    RJ <r...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości

    Pytalem w InvestBanku o to (tel. do infolinii, mail do
    t...@i...pl - odpowiedz od p. Przewoznego).
    Infolinia i p. Daniel nie maja zadnych informacji n/t dostepu elektronicznego.

    Infolinia "musialaby zapytac informatykow" ale nie zapyta bo... bo nie !

    No ale za to jest mozliwosc wyswietlenia historii rachunku wszystkim widzom
    Polsatu ;-) !

    Nic chyba nie bedzie z tego IB, przynajmniej dla mnie. Szkoda...

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 9. Data: 2002-03-11 13:14:16
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    > Hmmm...od jakiegoś czasu brak strony In-Banku...czyżby dziwny zbieg
    > okoliczności?

    ta.. jest jeszcze jeden zbieg okolicznosci ;-) przypomnialo mi sie o tym
    niedawno:

    przez ponad dwa lata centrala banku zamawiala szkolenia dla swoich
    pracowników z jednostek terenowych / oddiałow. szkolenia odbywaly sie w
    poznaniu, m.in. takze w siedzi\bie. by je realizowac invest zamawial usługi
    noclegowe w jednym z poznanskich biur podrozy (zlecali co by sobie glowy nie
    zaprzatac) a to biuro z kolei zamawialo noclegi w trzygwiazdkowym hotelu w
    centrum poznania. trwalo to kilka lat, 3-4 conajmniej, az w zeszlym roku sie
    skonczylo - nie ma zlecen dla posrednika noclegowego, nie ma zlecen na
    osobonoclegi w ***hotelu, nie ma samych szkolen
    ;-(((
    investowi sie nie wiedzie i zaraz ciagnie to skutki dla dwoch firm...

    czyli jednak powtorze tytul watku: "cos sie dzieje w invest banku?"?

  • 10. Data: 2002-03-11 13:40:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czyli jednak powtorze tytul watku: "cos sie dzieje w invest banku?"?

    Kraza plotki ze ma byc sprzedany gdzies - lub wpuszcza inwestora.
    Tak jak i Polsat 51 do solorza reszta dla kogos (juz sie szukuje ponoc 5iu
    oferentow)