  • 1. Data: 2002-03-07 20:13:32
    Temat: RE: Zestawienie oprocentowań
    Od: s...@y...com (Sebak)

    Sa bledy: BPH sez@m 0-7,00 :-)))))

    Wlasnie pozbylem sie tego rachunku, za ktory liczono sobie 4 zl + 8 zl
    za obsluge przez Internet. Razem daje to 12 zl.

    I juz nawet nie chodzi tu o 12 zl tylko o wizje biznesu. Przeciez to
    kretyn jakis musial wydumac aby za obsluge via siec pobierac dodatkowa
    kase. Jeszcze niech wprowadza oplaty za wyplaty ze swoich bankomatow i
    zobaczymy czy sie uwina w oddzialach.

    To taki punkt widzenia maja bundesudzialowcy?

    Kretynizm kompletny...

    Pozdrawiam,

    Sebak