  • 1. Data: 2002-03-07 21:08:45
    Temat: BSK - UWAGA!!
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    Właśnie sprawdzałem sobie stan rachunku w BSKonline.
    Ku mojemu przerażeniu okazało się że mam ujemne saldo dostępne
    (a dodatnie bieżące)
    Dodam, że wg. mojej wiedzy bezpodstawnie, poza tym mam tylko VE i ME,
    żadnych poleceń zapłaty, zl. stałych itp.
    W historii ani śladu, w trans. bieżących nic, kwota zablokowana 0zł.
    Jak obliczyłem różnicę wyszło mi mniej więcej tyle co miałem dzisiaj dostać
    wypłaty
    (oczywiście "ze zmienionym znakiem") - dzisiaj rano wyszła z BRE.
    Pani w Halo nic nie potrafi powiedzieć bo o tej porze ma ograniczony dostęp
    do systemu.

    Co jest???

    PS

  • 2. Data: 2002-03-07 21:19:26
    Temat: Re: BSK - UWAGA!!
    Od: "Marcin" <s...@b...net.pl>

    Użytkownik "PS" <P...@p...onet.pl> napisał
    > Właśnie sprawdzałem sobie stan rachunku w BSKonline.
    > Ku mojemu przerażeniu okazało się że mam ujemne saldo dostępne
    > (a dodatnie bieżące)
    >Co jest???

    A ja teraz widzę "System chwilowo niedostępny. Prosimy spróbować
    ponownie" :)

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2002-03-07 21:33:24
    Od: "PS" <P...@p...onet.pl>

    Marcin <s...@b...net.pl> napisał(a) w artykule
    <a68lgl$k3p$1@kujawiak.man.lodz.pl>...

    > A ja teraz widzę "System chwilowo niedostępny. Prosimy spróbować
    > ponownie" :)
    >
    > --
    > Marcin
    Ja wchodzę bez problemu. Problem widzę dopiero po wejściu...
    PS

  • 4. Data: 2002-03-07 21:42:46
    Od: "zoltar" <m...@o...pl>

    "PS" <P...@p...onet.pl> wrote in message

    > Marcin <s...@b...net.pl> napisał(a) w artykule
    > <a68lgl$k3p$1@kujawiak.man.lodz.pl>...

    > Ja wchodzę bez problemu. Problem widzę dopiero po wejściu...

    Motto dla e-banków
    ROTFL

  • 5. Data: 2002-03-08 09:30:38
    Od: "damian" <d...@w...pl>

    Pradwodobnie (na pewno) był to błąd systemu informatycznego - zapewniam, że
    po przejściu systemu w tryb online wszystko będzie w porządku...

    Damian bednarski

  • 6. Data: 2002-03-08 09:31:18
    Od: "damian" <d...@w...pl>

    Cś jest nie tak z twoim użytkownikiem - skontaktuj się z HelpLine - tel. 032
    35 700 10

    Damian Bednarski

  • 7. Data: 2002-03-08 09:31:46
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Dzisiejsza rozmowa telefoniczna z tecnicznym HelpLine BSK:
    Ja: Czy coś dzisiaj z waszym systemem nie tak?
    HL: Nie, wszystko działa, wazystko w porządku!
    Ja: Bo sprawdzałem stan konta i mam ujemne saldo dostępne, chociaż...
    HL: A tak, są takie problemy, ale to tak się tylko wyświetla,
    za pól godziny będzie ok jak system będzie online,
    bo teraz jest chwilowo odłączony...
    Ja: To cieszę się że wszystko działa dobrze...