  • 1. Data: 2002-08-26 20:20:18
    Temat: czemu wymagaja miejsca pracy , przy otwieraniu konta w multi
    Od: <k...@w...pl>

    hej
    wlasnie czemu ? i konta nie za bardzo chca tez otworzyc jak sie tego nie
    chce podac , na poczatku szlo z tym gladko a teraz sie przy tym upieraja?
    przeciez to nie jest obowiazkowe, no , ze chyba chca tylko trzymac "dobrych
    klientow"- ale tacy nie zakladaja konta , nawet kiedy jest promocja.
    przeciez oni to sobie sami wymyslili a teraz zaluja? cale bre.
    jak to jest z prawem bankowym , w ing to jest wymagane dopiero przy
    kredycie, nie wczesniej.
    nie sa to niezbedne dane do otworzenia rachunku.
    tak samo jest z wyksztalceniem, nie kazdy chce ujawniac.

    aha i jeszcze jedno , w regulaminie tego konkursu maja napisane, ze podaje
    sie ostanie 8 cyfr rachunku, nic nie jest wspomniane , ze rowniez nazwisko i
    imie osoby polacejacej , a panienka stwierdziala, ze teraz rowniez i oto
    pytaja, a tego w ich regulaminie nie ma.
    czy mozna ich czyms mocniejszym postraszyc niz tylko tym regulaminem?
    jak sie to ma do ustawy o ochronie danych osobowych, ktora tak sobie rzewnie
    wymachuja?

    pozd i dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2002-08-26 20:31:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jak to jest z prawem bankowym , w ing to jest wymagane dopiero przy
    > kredycie, nie wczesniej.
    > nie sa to niezbedne dane do otworzenia rachunku.
    > tak samo jest z wyksztalceniem, nie kazdy chce ujawniac.

    Niewiem jak tam z konkurssme- ale podobnie nie mozesz zalozyc w Citi konta

  • 3. Data: 2002-08-26 20:57:34
    Od: <k...@w...pl>

    > Niewiem jak tam z konkurssme- ale podobnie nie mozesz zalozyc w Citi
    konta

    Wiem Amra , ze sie na tym znasz. w koncu skonczyles to tam cos z bankowoscia
    ale nie pamietam juz co.
    na poczatku , czyli gdzies maj -czerwiec do poczatku sierpnia nie bylo o tym
    az tak mowy .
    o tych dodatkowych , opcjonalnych rzeczach o ,ktorych wspomnialem. dopiero
    teraz , kiedy jest koncowka bardzo z tym naciskaja , a zreszta to zalezy od
    operatora z ktorym sie komunikujesz w sprawie zakladania konta. raz by sie
    znajomy zdenerwowal i laczyl z nastepna ale ta ulegla.
    musze przejrzec jeszcze raz regulamin prowadzenia kont. bo jak raz bylo
    podane , ze nie trzeba i to jest tylko dodatkowe , to sie tego trzyma, nic
    sie nie zmienia ot co.
    pozd

  • 4. Data: 2002-08-26 22:03:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wiem Amra , ze sie na tym znasz. w koncu skonczyles to tam cos z
    bankowoscia
    > ale nie pamietam juz co.

    hi, hi - bankowosc, to w sumie mialem tylko w pracy magisterskiej ;)
    skonczylem Zarzadzanie i Marketing I (czyli bardziej na Marketing,
    zarzadzanie w skali makro)

    kont. bo jak raz bylo
    > podane , ze nie trzeba i to jest tylko dodatkowe , to sie tego trzyma, nic
    > sie nie zmienia ot co.

    Znacyz - jeszcze raz. Idziesz do Multibanku i nie chca Ci potworzyc
    Multikonta Ja??? (o zaden debet ani nic sie nie ubiegadsz?)

  • 5. Data: 2002-08-26 22:29:27
    Od: <k...@w...pl>

    > Znacyz - jeszcze raz. Idziesz do Multibanku i nie chca Ci potworzyc
    > Multikonta Ja??? (o zaden debet ani nic sie nie ubiegadsz?)

    otwieranie przez telefon, teraz , bo szybciej i pewniejsze , ze sie te
    podawane 8 cyfr nie straci.
    przedtem przez formularz internetowy , ale podczas rozmowy otwierajacej -
    podanie numeru klienta i inne pierdoly pytania te same byly i o miejsce
    pracy , zawod wykonywany, wyksztalcenie , mniej sie pytali .
    a teraz bardzo na to naciskaja.
    widac, ze promocja bardzo im dala popalic. albo chca tylko samych z wyzszym
    , zeby to ladnie wygladalo marketingowo, jaki to dobry bank, hehehe.
    pozd

    acha , zadne debety ani karty , to sa konta zakladane z tej promocji - :"tam
    gdzie zyja kolibry ", przeczytalem jeszcze teraz regulamin i jest mowa o
    podaniu tylko 8 cyfr rachunku osoby polecajacej z nie imienia i nazwiska ,
    wiec znowu kreca, ale jak znowu zapytaja , juz wiem co odpowiem .

  • 6. Data: 2002-08-27 06:56:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    <k...@w...pl> wrote in message news:akea2h$kt9$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > podaniu tylko 8 cyfr rachunku osoby polecajacej z nie imienia i nazwiska ,
    > wiec znowu kreca, ale jak znowu zapytaja , juz wiem co odpowiem .

    Czy mógłbyś napisać jakikolwiek akapit, który da się zrozumieć? Kto Ci nie
    chciał otworzyć konta, w której placówce, kiedy itp.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-08-27 07:37:18
    Od: <k...@w...pl>

    > Czy mógłbyś napisać jakikolwiek akapit, który da się zrozumieć? Kto Ci nie
    > chciał otworzyć konta, w której placówce, kiedy itp.

    nie w placowce, tylko jak pisalem przez telefon.
    poprzednio konta otwierane przez internet, tym formularzem.
    konkur-"tam gdzie zyja kolibry"

    dane typu : wyksztalcenie, miejsce zatrudnienia, nie sa potrzebne i nie
    trzeba podawac.
    teraz wielce sie tlumacza , ze te dane sa niezbedne do otwarcia rachunku,
    choc jeszcze do 15 sierpnia nie byly potrzebne. ta "koniecznosc" oraz nacisk
    na te dane , zaleza od operatora i tez osoby nadzorujacej.

    w regulaminie nic takiego nie pisze, nie ma ubiegania sie o debet ani o
    pozyczke, od maja jest powiedziane , ze te dane sa dodatkowe i nie trzeba
    ich podawac. teraz trzeba bardzo sie tarac i naciskac , ze nie sa wymagane i
    tyle, ale boje sie , ze jedna z osob poleconych w koncu sie zdenerwuje i w
    koncu cos im tam nagada , bo nie mozna zmieniac czegos , co juz raz
    postanowione.
    ma ktos takie przygody z tym multi....?

    druga sprawa.
    jak byk w regulaminie promocji pisze: podaje sie ostatnie 8 cyfr rachunku
    osoby polacajacej , nic na temat jej imienia i nazwiska. a teraz sie zdarza
    ze pytaja tez o imie i nazwisko.
    na pytanie czemy pada odpowiedz " bo teraz tez tego wymagamy" , a przedtem
    tego nie wymagali.
    jak jeszcze raz o to spytaja , to odpowiem , ze tego nie ma w regulaminie i
    obowiazuje ustawa o ochronie danych osobowych - wszak sami nia wymachuja jak
    choragiewka.
    pozd
    mam nadzieje ze zrozumiales?

  • 8. Data: 2002-08-27 09:45:23
    Od: "Piotr Czerewko" <A...@k...chip.pl>

    > hi, hi - bankowosc, to w sumie mialem tylko w pracy magisterskiej ;)
    > skonczylem Zarzadzanie i Marketing I (czyli bardziej na Marketing,
    > zarzadzanie w skali makro).

    AMRA, udostępnij gdzies w necie tą swoją pracę, na pewno parę osób by
    chętnie zobaczyło...

    Pozdr,
    Piotrek
    www.pc.k7.pl

  • 9. Data: 2002-08-27 09:52:53
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Piotr Czerewko" <A...@k...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:3d6b4ac0_3@news.vogel.pl...

    > AMRA, udostępnij gdzies w necie tą swoją pracę, na pewno parę osób by
    > chętnie zobaczyło...

    A paru innych (wy)skorzystało :-))
    Mnie to nie dotyczy, ale poczytać poczytałbym.

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-08-27 09:58:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A paru innych (wy)skorzystało :-))
    > Mnie to nie dotyczy, ale poczytać poczytałbym.

    Oj wykorzystaloby, wykorzystalo :)
    Sadzac po ilosci osob, ktore pisaly z prosba o wykorzystanie "Istoty
    bankowosci internetowej", to....
    A pewnie drugie tyle rznelo bez pytania :)

    P.S. Dodalem istote PRu bankowego - do zassania ze srtony glownej.
    P.P.S. Z praca troszeczke cierpliwosci - dopisalem troszke i mam zamiar dac
    to jako... ksiazeczke :)))