  • 1. Data: 2002-10-16 10:00:14
    Temat: Re: co z ck w mBanku
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aojd23$r5$1@news.tpi.pl, micom.edu.pl wrote:
    > Mam z mBanku przelac kaske na nr konta xx-xxxxxxxx-xxxxxxxxxxx
    > Jak tak wpisuje odrzuca mi jako niepoprawnie, lub brak identyfikacji
    > placowki.
    > Co jest mBank wymaga przy przelewach na swoj rachunek nr rachunku z
    > cyfra kontrolna a sam przytakich przelewach nie akceptuje????
    > Rachunek ma byc do BZ WBK. Jak to wpisac?

    Masz jakis dziwny numer chyba. BZWBK powinien byc 26 cyfrowy, a jesli stary,
    to nie ma cyfr kontrolnych.
    Podrzuc tu caly numer, bo z samych xx to trudno nam sprawdzic, czy numer
    jest dobry.

  • 3. Data: 2002-10-16 10:02:31
    Od: Michal Rolka <m...@p...onet.pl>

    "micom.edu.pl" wrote:

    > Mam z mBanku przelac kaske na nr konta xx-xxxxxxxx-xxxxxxxxxxx
    > Jak tak wpisuje odrzuca mi jako niepoprawnie, lub brak identyfikacji
    > placowki.
    > Rachunek ma byc do BZ WBK. Jak to wpisac?

    Ciurkiem bez kresek [i spacji].

    Michał

  • 4. Data: 2002-10-16 10:33:05
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

    Kurcze konkretnego numeru niemam bo zostawilem w domu, ale chodzi o numer do
    karty kredytowej przepisywany z przekazu przyslanego przez bank awiec
    ck - xxxxxxx -xxxxxxx
    niepamietam ilosci cyfr ale na przelewie przepisalem napewno dobrze. A
    przerabialem opcje: z myslnikami, bez, chodzi mi o wyslanie przelewu z cyfra
    kontrolna, bez pewno by poszedl, no ale wlasnie co z ta cyfra???
    pozdrawiam Pawel

  • 5. Data: 2002-10-16 11:04:47
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "micom.edu.pl" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kontrolna a sam przytakich przelewach nie akceptuje????
    > Rachunek ma byc do BZ WBK. Jak to wpisac?

    Bez myślników.

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 6. Data: 2002-10-16 15:06:02
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

> [...]
    cyfra
    > kontrolna, bez pewno by poszedl, no ale wlasnie co z ta cyfra???

    Jak do karty kredytowej i w BZWBK, to numer na pewno jest 27 cyfrowy
    xx-xxxxxxxx-xxxxxxxxxxxx (tak jak napisales w pierwszym poscie)
    Tylko ze wszystko oczywiscie bez spacji, myslnikow, itd
    MM

  • 7. Data: 2002-10-16 18:12:21
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał Masłowski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Jak do karty kredytowej i w BZWBK, to numer na pewno jest 27 cyfrowy

    27 ?

    Karol

  • 8. Data: 2002-10-17 10:11:03
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Michał Masłowski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > 27 ?

    Oj sorry pomylilem sie.... 26 oczywiscie 2 kontrolne, 8 cyfr banku, i 16
    pozostalych
    MM