  • 11. Data: 2004-01-30 23:05:45
    Temat: Re: citibank spamuje używając adresów mBanku ...
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87hdydtbj8.fsf@cauchy.softax.local...

    > A tu fajowy przykład wykorzystania tej samej techniki:
    >
    > http://zcat.wired.net.nz/upgrade/

    Sugeruje instalacje NetCaptora. Jest to nakladka na IE, ale:
    - ma genialne uzupelnienia (takie ulatwienia, jakie powinien miec IE, gdyby
    nie lenistwo programistów Microsoftu)
    - NIE ma powyzszego bledu IE tj powyzszy link wyswietla sie jako
    http://msie.microsoft.com%0...@z...wired.net.nz/deta
    ils.aspx

    czyli tak samo jak w Szkapie (Szkapa wyswietla to oszustwo)

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -

  • 12. Data: 2004-01-31 07:16:23
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@i...usun_spam.pl news:bved1i$2c5a$1@mamut.aster.pl

    > 1. nie za bardzo rozumiem, jak ktoś mógł utworzyć fałszywą stronę pod
    > adresem www.online.citibank.pl ????

    Ja nie rozumiem jak mozna byc takim ignorantem aby uzywac ciagle najgorszej
    przegladarki - Internet Explorer - to wlasnie w niej jest mozliwy taki
    walek.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 13. Data: 2004-01-31 07:25:57
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    I...@w...pI news:bvep21$h6d$1@news.onet.pl

    > Sugeruje instalacje NetCaptora. Jest to nakladka na IE, ale:
    > - ma genialne uzupelnienia (takie ulatwienia, jakie powinien miec IE,
    > gdyby nie lenistwo programistów Microsoftu)

    Po co latac swojego malucha, zamiast za adrmo dostac najnowszego Mercesa ?

    http://www.mozilla.org/

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2004-01-31 07:53:00
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > I...@w...pI news:bvep21$h6d$1@news.onet.pl

    > Po co latac swojego malucha, zamiast za adrmo dostac najnowszego Mercesa ?
    >
    > http://www.mozilla.org/

    Sadzisz, ze nie ma dziur? Mylisz sie...

  • 15. Data: 2004-01-31 09:19:41
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    I...@w...pI news:bvfna6$3hq$1@news.onet.pl

    > Sadzisz, ze nie ma dziur? Mylisz sie...

    Jakies dzury moze i da sie znalezc (ale nie slyszalem o zadnej w wersi 1.6,
    a Ty?) ale wszyskite zniakaja po chwili, a nie sa znane i olewane przez
    producenta latami (pod tym wzgledem micro$oft nie ustepuje nawet niektorym
    PL sadom ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 16. Data: 2004-01-31 09:30:52
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Ja nie rozumiem jak mozna byc takim ignorantem aby uzywac ciagle
    najgorszej
    > przegladarki - Internet Explorer - to wlasnie w niej jest mozliwy taki
    > walek.

    A co w niej takiego najgorszego, prócz tego, że nie ma problemów z żadnymi
    bankami? :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 17. Data: 2004-01-31 14:45:29
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > Ja nie rozumiem jak mozna byc takim ignorantem aby uzywac ciagle
    najgorszej

    90% polakow uzywa najgorszej przegladarki!!! Jacyz oni sa gluupiii....
    ;-)

    pzdr,
    michal

  • 18. Data: 2004-01-31 15:14:55
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > najgorszej
    >
    > 90% polakow uzywa najgorszej przegladarki!!! Jacyz oni sa gluupiii....
    > ;-)

    Bo mądra jest tylko ta część, co jej nie używa :) Nieważne, że z tych 90%,
    to pewnie 99% nigdy nie zauważy tej niby-gorszości (za to przy innych
    przeglądarkach - co rusz jakaś strona się nie będzie poprawnie wyświetlać
    ;]), ale co tam - i tak są głupi, że nie instalują dodatkowego
    oprogramowania.

    A tak w ogole, to ludzie sa strasznie durni, ze uciekaja do VW, bo ten podniesie
    oplaty! A Ci co nie uciekaja, tez sa durni, bo przeciez mBank zdradzil idealy!!!
    ;>>>

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2004-01-31 16:24:17
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@g...pl news:bvggbc$t3p$1@inews.gazeta.pl

    > 90% polakow uzywa najgorszej przegladarki!!! Jacyz oni sa gluupiii....
    > ;-)

    To prawda, niestety, w zadnej innej przegladarce nie dzialaja takie
    sztuczki/wirusy, podobnie jak i wszystkie wirusy email dzialaja jedynie pod
    Outlook, a i tak 90% osob go uzwa - tak samo jak 90% much je... ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 20. Data: 2004-01-31 16:27:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    Zastanawiam się, na ile faktycznie jest to problem dziur w IE, a na ile
    skutek jego popularności. Osobiście podejrzewam - bo znam się na tym dość
    pobieżnie - że również i te alternatywne przeglądarki mają niewiele mniej
    jak nie więcej różnych dziur. Tylko, że IE jest powszechnie używany, a
    więc opłaca się wynajdywać te dziury. Przestępcy nie interesują się
    dziurami w przeglądarkach, które są używane w jednostkowych ilościach.
    Koszt znalezienia dziury jest niezależny od ilości używanych kopii, a o
    wiele więcej można "zarobić" łamiąc popularny program.

    Widzę jeszcze drugi aspekt sprawy. Alternatywnych przeglądarek z reguły
    używają osoby nieco bardziej zaawansowane informatycznie. Taka osoba nie
    da się nabrać na plewy i nie zainstaluje z maila "łatki" na system, ani
    nie wpisze w nieszyfrowane połączenie numeru swojej karty czy PIN-u. To
    również powoduje, że przestępcy bardziej interesują się IE.