  • 21. Data: 2004-01-31 16:44:18
    Temat: Re: citibank spamuje używaj?c adresów mBanku ...
    Od: devnull <d...@n...net>

    http://www.andriej77.republika.pl/psycha.html

  • 22. Data: 2004-01-31 17:25:51
    Temat: Re: citibank spamuje używając adresów mBanku ...
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał wrote:

    > najgorszej
    >
    > 90% polakow uzywa najgorszej przegladarki!!! Jacyz oni sa gluupiii....
    > ;-)
    Człowiek rozumny jest statystycznie głupi....

    KJ

  • 23. Data: 2004-01-31 21:47:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    pod
    > Outlook, a i tak 90% osob go uzwa - tak samo jak 90% much je... ;)

    Ale mowa była o IE, a nie o OE, więc proszę nie zmieniać tematu! ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 24. Data: 2004-02-01 08:14:27
    Od: "||" <S...@g...pl>

    a moze to jakis wirusek ktorych ostatnio pelno szeleje w mbanku i sam sie
    rozsyla maskujac adres z citi lub odwrotnie ?

  • 25. Data: 2004-02-04 16:57:17
    Temat: Zabezpieczenie IE 6
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]

    Uwaga! Microsoft przedwczoraj wypuscil nowy service pack który eliminuje
    powyzszy blad IE 6. Próba otwarcia ww. linku testowego wyswietla komunikat.

    "Błąd nieprawidłowej składni
    Nie można wyświetlić strony. Strona, której szukasz, mogła zostać usunięta
    lub jej nazwa mogła ulec zmianie
    a.. Otwórz stronę główną msie.microsoft.com%0...@z...wired.net.nz i
    poszukaj tam łączy do potrzebnych informacji."

    Mozemy wiec chwilowo czuc sie bezpieczniej bankujac z IE 6.

    Link do sciagniecia patcha
    http://tinyurl.com/2u2d5

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -

  • 26. Data: 2004-02-04 20:59:42
    Temat: Re: Zabezpieczenie IE 6
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-04 17:57, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Lesio5 wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Mozemy wiec chwilowo czuc sie bezpieczniej bankujac z IE 6.

    Ja zaciekły explorowiec doznałem wczoraj popuszczenia nerwów , i
    zdobyłem się na krok ;)

    Mozilla naprawdę zaczyna mi się podobać ;)
    Polecam gorąco ;)

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg