  • 1. Data: 2002-07-03 17:16:42
    Temat: MultiBank - VC
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Wlasnie otrzymalem Vise Claasic MultiBanku.
    Czy wszyscy z Was, ktory otrzymywali ta karte poczta
    mieli tak podejrzanie wybite numerki na... kopercie?

    Jakby sie ktos bardzo wysilil, to bez wiekszych problemow
    moglby wejsc w posiadanie tego numeru.

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 2. Data: 2002-07-03 17:17:48
    Temat: Re: MultiBank - VC
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Tak, mialem to samo.

  • 3. Data: 2002-07-03 17:25:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Stiwi"
    > Wlasnie otrzymalem Vise Claasic MultiBanku.
    > Czy wszyscy z Was, ktory otrzymywali ta karte poczta
    > mieli tak podejrzanie wybite numerki na... kopercie?

    VC jest wypukła - ktos sobie numer odprsowal ?
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-07-03 17:30:46
    Od: "=YaRp=" <y...@n...net.pl>

> [...]
    > Czy wszyscy z Was, ktory otrzymywali ta karte poczta
    > mieli tak podejrzanie wybite numerki na... kopercie?

    Ja też miałem wybite numerki na kopercie :(

  • 5. Data: 2002-07-03 17:46:40
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Czyli widze, ze moj przypadek nie jest jedyny.
    MultiBank powinien pomyslec nad jakims sensownym
    zabezpieczeniem tych kart, tak zeby cyferki nie odbijaly
    sie na kopercie.

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 6. Data: 2002-07-03 18:50:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > MultiBank powinien pomyslec nad jakims sensownym
    > zabezpieczeniem tych kart, tak zeby cyferki nie odbijaly
    > sie na kopercie.

    mRada wielokrotnie zwracala uwage na ten problem... MultiBank kilkukrotnie
    obiecywal poprawe. Moze przy rozpoczaciu sprzedazy karty kredytowej cos
    zmienia... Zobaczymy...

    Maciej

  • 7. Data: 2002-07-03 19:00:51
    Temat: Transakcje VC bez autoryzacji ?
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Slyszalem, ze transakcje do pewnej kwoty nie sa
    autoryzowane z bankiem, czy ktos wie jaka to jest
    kwota (chodzi oczywiscie o VC MultiBanku)?

    I czy ma to rowniez miejsce przy transakcjach internetowych?

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 8. Data: 2002-07-03 19:02:00
    Temat: Re: Transakcje VC bez autoryzacji ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 03, 2002 at 09:00:51PM +0200, Stiwi wrote:

    > Slyszalem, ze transakcje do pewnej kwoty nie sa
    > autoryzowane z bankiem, czy ktos wie jaka to jest
    > kwota (chodzi oczywiscie o VC MultiBanku)?

    To zawsze zalezy od aklajera.

    > I czy ma to rowniez miejsce przy transakcjach internetowych?

    Nie, nie dotyczy to transakcji internetowych. Przynajmniej w polsce.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-07-03 21:03:28
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

> [...]
    > MultiBank powinien pomyslec nad jakims sensownym
    > zabezpieczeniem tych kart, tak zeby cyferki nie odbijaly

    Ja to zareklamowalem, karte zablokowalem, poprosilem o wydanie
    nastepnej na adres korespondencyjny w placowce MB, odebralem
    osobiscie (!razem pinkod i karte po pobieznym tylko
    sprawdzeniu DO), zostalem obciazony nowa oplata, zlozylem
    reklamacje na oplate, odzyskalem oplate...

    Polecam masowe stosowanie tej drogi, to moze cos z tym zrobia...

    P/

  • 10. Data: 2002-07-04 07:49:32
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Stiwi napisał(a):
    > Wlasnie otrzymalem Vise Claasic MultiBanku.
    > Czy wszyscy z Was, ktory otrzymywali ta karte poczta
    > mieli tak podejrzanie wybite numerki na... kopercie?
    listonosz zaplacil karta w zelazku ;)
    --
    roberts
    begin 1 wirus.exe