  • 1. Data: 2002-07-03 16:57:38
    Temat: pytanie o promocje mbanku
    Od: "Asia" <a...@w...pl>

    witam wszystkich,
    mam pytanie o nowa promocje mbanku Pustelnik Trophy II.Jak oceniacie jej
    prawdopodobienstwo.Nagrody to rzekomo aparat cyfrowy jesli zgarnie sie 8
    znajomych do banku.moze byc rodzina.he?bardzom ciekawa opini o tym.
    joana

  • 2. Data: 2002-07-03 17:50:07
    Temat: Re: pytanie o promocje mbanku
    Od: Andrzej P. Klesnicki <a...@p...onet.pl>

    "Asia" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    | prawdopodobienstwo.Nagrody to rzekomo aparat cyfrowy jesli zgarnie sie 8
    | znajomych do banku.moze byc rodzina.he?bardzom ciekawa opini o tym.

    Ja mogę się podzielić jedynie moimi uwagami na temat Multibankowskiej
    odmiany tego konkursu. Z wszystkimi ośmioma osobami byłem w oddziale
    przy zakładaniu rachunków, za każdym razem dopilnowałem wpisania
    numeru polecającego i za każdym razem została dokonana odpowiednia
    wpłata (350 dla Jestem i 1000 dla Ja). Niestety od dwóch tygodni
    Multilinka twierdzi że mam 7 osób i jedyne co może mi zaoferować to
    kurkę ;) Mieli zadzwonić w celu wyjaśnienia (gdyż Multilinka nie ma
    informacji o tym kto założył konto dzięki mnie w systemie), ale
    niestety nadal czekam na telefon.

    Mam jedynie nadzieje że to Pani w banku zapomniała wpisać danych do
    Altamiry BIS, a nie jest to celowe działanie banku i liczenie na to
    że klient się nie zorientuje (sic!).

    P.S. To nie zmienia faktu że jestem zadowolony z usług Multibanku ;)

    --
    apk____(INF/EKA/PWR)______/Andrzej P. Klesnicki
    mailto:a...@g...pl | uin: 5679182 | GG:1247979