  • 1. Data: 2004-10-04 18:54:38
    Temat: bank w usa, ktory?
    Od: "koralik11" <k...@o...pl>

    witam,
    czy ktos moze doradzic w ktorym banku otworzyc konto w usa, ale z Polski.
    Chodzi o proste konto, malo przelewów, nieduzo środków zamierzam tam
    trzymac. Z tego co sie zorinetowałem na citi i bank of america to chyba nie
    mozna otworzyc tam konta nie majac meldunku w usa, ale moze sie myle?

  • 2. Data: 2004-10-04 19:55:28
    Temat: Re: bank w usa, ktory?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cjs68k$38v$...@n...onet.pl,
    koralik11 <k...@o...pl>:

    > czy ktos moze doradzic w ktorym banku otworzyc konto w usa, ale z

    Jest to trudne, a moze nawet niemozliwe: poszukaj w archiwum, byly dlugie
    dyskusje.

    > Z tego co sie zorinetowałem na citi i bank of
    > america to chyba nie mozna otworzyc tam konta nie majac meldunku w
    > usa, ale moze sie myle?

    Raczej sie mylisz, bo w USA nie ma nic podobnego do meldunku, no to nie
    byloby wcale klientow ;)

    A tak na serio, to raczej trzeba byc tam, aby otworzyc.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-10-05 10:49:17
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    http://www.psfcu.com

    To jest bank polski w USA.
    Napisz do nich, powinni wiedziec jak to wyglada ale na 100% potrzebujesz nr
    SS aby miec konto w USA.

    Patek

  • 4. Data: 2004-10-06 19:54:11
    Od: "koralik11" <k...@o...pl>

    dzieki za info

  • 5. Data: 2004-10-09 10:07:23
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    On Mon, 4 Oct 2004 20:54:38 +0200, koralik11 wrote:

    > witam,
    > czy ktos moze doradzic w ktorym banku otworzyc konto w usa, ale z Polski.
    Jeśli nie masz SSN lub TIN i potwierdzenia adresu z USA to raczej zapomnij
    o czymś takim.