  • 1. Data: 2002-07-17 13:24:28
    Temat: back office w bankach
    Od: "arnaert" <a...@h...pl>

    jak w temacie.

    czym te dzialy zajmuja sie w bankach???

  • 2. Data: 2002-07-17 14:06:05
    Temat: Re: back office w bankach
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > czym te dzialy zajmuja sie w bankach???

    najogolniej? : administracja front-office

    pozdr
    radek

  • 3. Data: 2002-07-17 14:11:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "arnaert"
    > czym te dzialy zajmuja sie w bankach???

    wszystkim co dotyczy klienta ale nie wymaga bezposredniego z nim kontaktu
    inaczej "zaplecze"
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-07-17 16:23:08
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    arnaert wrote:

    > jak w temacie.
    >
    > czym te dzialy zajmuja sie w bankach???

    Brudna robata, ktora nada im front-office do spolki z upierdliwymi
    klientami :)

    Pozdr
    Krz

  • 5. Data: 2002-07-18 05:32:47
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szpunar" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Brudna robata, ktora nada im front-office do spolki z upierdliwymi
    > klientami :)

    oj tak, ale jak ja marzylem, zeby pracowac w back-office bedac na froncie
    :-)
    pozdrawiam
    piotr

  • 6. Data: 2002-07-18 07:08:24
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > oj tak, ale jak ja marzylem, zeby pracowac w back-office bedac na froncie

    Hmmm, to ciekawe. Z praktyki wiem ze te dzialy zazwyczaj opluwaja sie dosc
    czesto.

  • 7. Data: 2002-07-18 11:17:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>

    > Hmmm, to ciekawe. Z praktyki wiem ze te dzialy zazwyczaj opluwaja sie dosc
    > czesto.

    zacytuję tu kolegę PJO:
    No bo to jest tak: Największym wrogiem dla klienta i front-office'u
    jest back-office, największym wrogiem dla klienta i back-office'u
    jest front-office, a największym wrogiem dla back-office'u i front-office'u
    jest klient :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-07-18 11:28:08
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest back-office, największym wrogiem dla klienta i back-office'u
    > jest front-office, a największym wrogiem dla back-office'u i front-office'u
    a cóż może kolega PJO wiedzieć na temat pracy w back-office w bankach ?