    From: JurEkS <jerys@`usun_to`poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: arkusz do symulacji kredytu
    Date: Wed, 09 Mar 2005 11:07:06 +0100

    Witam,
    może komuś się takie coś przyda, bo ja właśnie chodzę po bankach, i
    ostatecznie sobie coś takiego stworzyłem sam...
    http://jerys.spymac.net/symulacja_kredytowa.ods
    (są tam też w sxc, xls i xml, wystarczy zmienić rozszerzenie - ale za
    dwa ostatnie nie ręczę bo nie używam;) ten pierwszy format to
    openDocument a drugi openoffice dla niezorientowanych,
    trzeba ustawić kwotę kredytu, okres w latach, kursy jeśli trzeba -
    wszystko na zakłądce podsumowanie, reszta powinna hulać,
    no i w walutowych pokusiłem się o dodanie ryzyka kursowego oraz różnic
    kursów kupna/sprzedaży ale nie wiem czy jest to poprawnie zrobione
    pozdr