  • 61. Data: 2017-02-07 15:25:54
    Temat: Re: Zwyczaje i obyczaje związane z szóstką władców...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w
    "J.F." 5899c567$0$657$6...@n...neostrada.pl
    >Straty idące w tysiące groszy to chyba poważne straty...
    >I doszliśmy do smutnego wniosku -- nie ma prawa w RP.

    Czy taki smutny - jesli nie masz prawa, to jest swoboda, umowiliscie
    sie tak jak w regulaminie, nie dotrzymales, bedzie cie to kosztowalo
    tysiac groszy, na drugi raz bedziesz bardziej uwazal.

    Smutne to jest co innego - ciagle nie wiemy, czy nie ma prawa.
    Bo moze jest, tylko trzeba ekspertyzy 10 prawnikow z tytulami :-)

    Ale wszystkiego nie uregulejesz w ustawach.

    Tym niemniej reklamacje mozesz wysmazyc, powolujac sie na sprzecznosc
    z dobrymi obyczajami i art 115 KC :-)

    >Swoją drogą -- bystry jesteś w obalaniu 115 artykułu,
    >o którego istnieniu ponoć jeszcze wczoraj nie wiedziałeś.

    Bo pamietam zasade ogolna - mamy swobode umow, i zapisy w KC maja moc
    kiepsko okreslona.
    I to jest smutne :-)

    J.

  • 62. Data: 2017-02-07 16:35:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5899c083$0$5151$6...@n...neostrada.pl

    > Nie czaisz blusa.

    > Termin wykonania przypada np na niedziele.
    > Wiec uplywa dnia nastepnego.
    > A dzien nastepny to np 25.12.

    > Nalezy przepis zastowac literalnie, czy rekurencyjnie/iteracyjnie ?

    I literalnie, i rekurencyjnie.
    Nie widzę sprzeczności.

    Tak jest u mnie. Terminem wyciągowym jest 06 stycznia -- święto.
    Zatem terminem staje się dzień kolejny, którym jest sobota, czyli
    terminem staje się niedziela, zatem terminem staje się poniedziałek...
    Maszyna (algorytm) nie ma z tym problemu -- gorzej z Tobą. :)

  • 63. Data: 2017-02-07 16:36:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5899d8f3$0$15197$6...@n...neostrada.pl

    > Smutne to jest co innego - ciagle nie wiemy, czy nie ma prawa.
    > Bo moze jest, tylko trzeba ekspertyzy 10 prawnikow z tytulami :-)

    Prawnik bierze 3kpln, dzieli się z sędzią -- i mamy wyrok korzystny!!!
    Co jednak wtedy, gdy bank zapłaci ,,prawnikowi'' więcej niż ja?...

    W sporze z ,,państwem'' rzecz prosta -- są (; ustawowe ;) procedury,
    ale co w wypadku sporu z adwersarzem innym niż państwo? Zapewne nie
    wiesz, póki Twa odpowiedź jest dla mnie korzystna...

    > Ale wszystkiego nie uregulejesz w ustawach.

    Chcą brać gigantyczne pieniądze za swą pracę (Giertych z okazji
    ośmiorniczek: 'nie róbmy z Polski bieda-kraju', czy jakoś
    podobnie) ale nie potrafią zbudować prawa ustawowego
    i wyręczają się ,,prawem obyczajowym''...

    > Tym niemniej reklamacje mozesz wysmazyc, powolujac sie
    > na sprzecznosc z dobrymi obyczajami i art 115 KC :-)

    Zamierzam to uczynić.

    > Bo pamietam zasade ogolna - mamy swobode umow, i zapisy
    > w KC maja moc kiepsko okreslona.
    > I to jest smutne :-)

    -=-

    W czasie pisania, opłaciłem ubezpieczenie OC.
    W Avivie... 902 pln. Allianz direct zażyczył
    sobie niemal 13.5kpln... Inni nieco więcej niż Aviva...

    Zapłaciłem kartą, debetówką Getin, która ,,za chwilę
    idzie'' do kasacji... Profilaktycznie... Mogłem kredytówką
    Sygmy -- też idzie do kasacji, ale nie wiem, kiedy...

    Jeszcze skan wypowiedzenia OC w Allianz i wysyłka m@ilem...
    Dziś mija termin składania wypowiedzenia, pojutrze zaczyna się nowa polisa...

    -=-

    Warto pamiętać, kto pomaga w trudnych chwilach...
    Tym kimś dziś jest Pete (Art. 115) i Orange -- Orange
    daje BONUS, dzięki czemu mogłem opłacić ubezpieczenie via phon...

    Co do ,,następnego razu'' -- moje zyski płynące z mojej współpracy
    z bankami przewyższają wiadomą dychę o 3 rzędy wielkości, więc jakoś ;)
    przeboleję tę stratę... Sam TMobile dał mi przy okazji tej kredytówki
    ponad 100 razy więcej -- nie wliczając w to tego, co odesłałem innym...

    Dzięki Pete za podpowiedź.

  • 64. Data: 2017-02-07 16:48:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 5899d8f3$0$15197$6...@n...neostrada.pl

    >Prawnik bierze 3kpln, dzieli się z sędzią -- i mamy wyrok
    >korzystny!!!
    >Co jednak wtedy, gdy bank zapłaci ,,prawnikowi'' więcej niż ja?...

    No jak to co ? Wtedy bank ma wyrok korzystny :-)

    >Chcą brać gigantyczne pieniądze za swą pracę (Giertych z okazji
    >ośmiorniczek: 'nie róbmy z Polski bieda-kraju', czy jakoś
    >podobnie) ale nie potrafią zbudować prawa ustawowego
    >i wyręczają się ,,prawem obyczajowym''...

    Akurat KC to jest pelny odwolan do "zwyczaju".
    I moze dobrze ... tylko trudno potem cos wykazac w sadzie :-)

    J.

  • 65. Data: 2017-02-07 16:51:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o7cphe$udh$...@n...news.atman.pl

    > W czasie pisania, opłaciłem ubezpieczenie OC.

    Pisania postu...

    > W Avivie... 902 pln. Allianz direct zażyczył
    > sobie niemal 13.5kpln... Inni nieco więcej niż Aviva...

    Usiłowałem od kilku dni poprawić adres.

    Jest:
    15-345
    3 m. 29,
    być powinno:
    15-345
    3 m. 39

    i mam efekty:
    15-339
    3 m. 29

    Teraz wysil się ;) i daj usprawiedliwienie korektorom...

    Nie ma to jak ciężka praca... Dodam, że dziś prosiłem (bezskutecznie)
    o kontakt w sprawie korekty co najmniej 3 razy w sprawie tej zmiany
    a w ogóle -- zgłaszałem błędy wielokrotnie...

    Na żądanie -- nagranie rozmowy telefonicznej...
    (Asus wszystkie nagrywa -- co do zasady ;) oczywiście)

    Przy okazji -- 'kwiecień' został zinterpretowany jako 'dziesiąty'...

  • 66. Data: 2017-02-07 17:03:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5899ec61$0$5142$6...@n...neostrada.pl

    > No jak to co ? Wtedy bank ma wyrok korzystny :-)

    Może i tak -- nie jestem mocny w sporcie zwanym pokwrem...
    Może są jakies wykluczenia... Prawne wykluczenia -- oczywiście...

    > Akurat KC to jest pelny odwolan do "zwyczaju".
    > I moze dobrze ... tylko trudno potem cos wykazac w sadzie :-)

    Łatwo, ale trzeba zapłacić ,,prawnikowi''.

    -=-

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o7cqeo$vc3$...@n...news.atman.pl

    > Na żądanie -- nagranie rozmowy telefonicznej...
    > (Asus wszystkie nagrywa -- co do zasady ;) oczywiście)

    Literalnie, podpierając się nagraniem, które mogę udostępnić
    (w odróżnieniu od/do sądów białostockich -- lubię podpierać
    się dowodami) na żądanie:

    nie trzy dwadzieścia dziewięć a trzy trzydzieści dziewięć

    Kombinuj, jeśli mogę Ci zaproponować, jak usprawiedliwić błądzenie -- to Twoje hobby.
    ;)

    -=-

    Do innych:

    -- skąd bierze się w ,,narodzie'' zamiłowanie do nawarstwiania błędów?
    - z dążenia do poznania prawdy
    czy
    - mącenia?

    -=-

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=kGPLYktw&cr=2EY5vx
    YK&s=NdnT4JTV
    2hpln od banku i 3dpln ode mnie w razie czego

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=IFOIDdrH&cr=5QoG8u
    qq&s=NdnT4JTV
    chyba 5hpln od banku i 1hpln ode mnie w razie czego

    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/.....

  • 67. Data: 2017-02-07 17:46:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o7cr5c$hq$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > https://clk.leadexpert.pl/click?c=IFOIDdrH&cr=5QoG8u
    qq&s=NdnT4JTV
    > chyba 5hpln od banku i 1hpln ode mnie w razie czego

    qq&s=ukOR24SM
    chyba 5hpln od banku i 1hpln ode mnie w razie czego, ale z tego
    mam kilka pln więcej niż z poprzedniego

    Gdy szukałem ubezpieczenia -- Agora milczała.
    Teraz jest Axa, na którą Agora daje 5 dych...
    Te 5 dych to języczek u wagi...
    Niewiele brakowało, a zawarłbym umowę z Axa...
    Wypowiedzenie wysłałem... Idę do drukarni, aby opublikować dokument...
    [Kępa ma z drukarkami poważne problemy -- ja mam drukarnię na osiedlu...
    39 groszy za bW; ciekawe, czy Kępa drukuje w colorze... jeszcze kwadrans]

  • 68. Data: 2017-02-07 18:15:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 0...@g...co

    : Żeby dobrze używać KK trzeba dobrze rozumieć
    : mechanizm jej działania

    A cóż to za skomplikowany ;) mechanizm masz na swej myśli?

    : jeszcze nigdy nie miałem tak, że mi karta nie zadziałała,

    Może za krótko ;) używasz?
    20 lat temu karty magnetyczne były niepewne.

    Mnie wczoraj odrzucono kredytówkę MC w myjni.

    : I bierzemy pod uwagę tylko darmowe KK

    Co za obłęd?!
    Banki płacą kilka stów za wydanie kredytówki...

  • 69. Data: 2017-02-07 18:20:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 58999a7c$0$15187$6...@n...neostrada.pl

    > Nie ma backupu, chyba ze karty w roznych bankach.
    > Co z kolei utrudnia automatyczna splate KK.

    Ja mam w 4: Prezydent, Synecek, Citi i Mille...
    Poza wyjątkowymi (jak teraz opisywana)
    sytuacjami -- nie mam trudności.

    W sumie mam obecnie 9 kredytówek do spłacania

    > Ale trzeba na 6 kroli uwazac :-)

    W Citi -- nie trzeba.

    - można przesuwać
    - można negocjować ;) po spóźnieniu
    - nie wyznaczają na 9 króli

  • 70. Data: 2017-02-07 19:06:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 5...@g...co

    : Zysku "pieniężnego" z używania KK mam tyle, co na szampana na sylwestra

    Mnie by starczył taki szampan na kilka moich żyć. ;)
    Kilka kpln, a do tego: walizki, połerbanki, expres, wyciskarka...