  • 1. Data: 2017-02-01 13:34:29
    Temat: mbank firefox i niekoncząca się przerwa techniczna
    Od: pawełcz <e...@w...pl>

    Pare dni temu mbank miał przerwe techniczną, przerwa się dawno skończyła,
    ale ja wciąż nie moge sie zalogowac, na moim firefoksie wciąż mam info o
    przerwie technicznej, oczywiście z IE loguje sie bez przeszkód, ale wolałbym
    z firefoxa.

    Cookies i cache chyba z milion razy wyczyściłem i wciąż mam ten problem, nie
    wiem gdzie to tkwi w firefokcie, uzyłem CCleanera który wyczyścił mi
    wszystkie cache, cookies, formularze, zapamietane hasła, strony, wszystko i
    wciąż problem pozostaje

  • 2. Data: 2017-02-02 08:02:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-02-01 o 13:34, pawełcz pisze:
> [...]
    > skończyła, ale ja wciąż nie moge sie zalogowac, na moim firefoksie wciąż
    > mam info o przerwie technicznej, oczywiście z IE loguje sie bez

    U mnie działa na Firefoksie.

  • 3. Data: 2017-02-02 11:58:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawełcz" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >skończyła, ale ja wciąż nie moge sie zalogowac, na moim firefoksie
    >wciąż mam info o przerwie technicznej, oczywiście z IE loguje sie bez

    Nowy/stary interfejs ? Starego juz chyba nie ma
    Regularnie sie loguje do mbanku z firefoxa i problemow nie ma.

    Zacznij moze od wpisania
    online.mbank.pl

    powinien przeskoczyc do
    https://online.mbank.pl/pl/Login

    Certyfikaty strony warto sprawdzic - a moze masz jakiegos wirusa ?

    Mozesz tez sprawdzic w oknie prywatnym przegldarki.

    Bo z tym to chyba nie ma nic wspolnego
    https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/mobi
    lna-autoryzacja/

    A tu patrzyles - ustawienia/opcje/prywatnosc
    about:preferences#privacy

    O, zacznij od tego about:preferences#content
    mam wyjatek blokowania wyskakujacych okien dla
    https://online.mbank.pl/ i http://online.mbank.pl/

    J.

  • 4. Data: 2017-02-03 15:37:06
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>