  • 1. Data: 2011-08-16 19:49:23
    Temat: Zwrot nadpłaty karty kredytowej (KIS; Keep it simple)
    Od: Robert Borkowski <r...@g...com.invalid>

    Czy ktoś ma pomysł w jaki sposób odzyskać pieniądze nadpłacone na KK
    KIS? Można podobno wypłacić w bankomacie, ale nie mogę tego zrobić.
    Przelew z kolei to 2,5% prowizji. Czy jest jakaś inna metoda, by
    odzyskać te pieniądze na rachunek?

  • 2. Data: 2011-08-16 20:17:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Robert Borkowski" <r...@g...com.invalid> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:j2ehka$146$...@n...onet.pl...
> [...]
    > Można podobno wypłacić w bankomacie, ale nie mogę tego zrobić. Przelew z
    > kolei to 2,5% prowizji. Czy jest jakaś inna metoda, by odzyskać te

    Jeżeli naprawdę nie jesteś w stanie skorzystać z darmowej wypłaty w
    bankomacie, to chyba pozostają tylko metody brute-force, czyli zakup czegoś,
    a następnie zwrot na inną kartę, ewentualnie wpłata do jakiegoś bookmachera,
    który traktuje to bezgotówkowo i potem wypłata od bookmachera na inny
    rachunek (także nie każdy na to pozwala, jeżeli ten KIS to jest obecnie MC,
    możesz użyć np. BetClic).

  • 3. Data: 2011-08-16 20:24:12
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > Można podobno wypłacić w bankomacie, ale nie mogę tego zrobić. Przelew z
    > kolei to 2,5% prowizji. Czy jest jakaś inna metoda, by odzyskać te

    kup zetony w kasynie

  • 4. Data: 2011-08-16 22:09:05
    Temat: Re: Zwrot nadp?aty karty kredytowej (KIS; Keep it simple)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > kup zetony w kasynie

    i jeszcze jedna wersja extrime: zrezygnuj z karty i poproś o przelanie
    kasy (nadpłaty) na konto X

    oraz na koniec opcja, którą sam stosowałem:
    kup coś w Ikea otwórz opakowanie i powiedz, że się nie podobało, ale
    towar próbowałeś montować, nie będą chcieli oddać kasy tylko jakieś
    ichniejsze bony; weź te bony i kup coś innego, ale tym razem nie
    otwieraj tylko oddaj nowe = oddadzą kasę w gotówce, gdybyś po pierwszym
    zakupie chciał nowe zwrócić to kasa trafiłaby na konto kk, a tak masz
    cash.......pokręcone, ale się da

    i jeszcze jedna możliwość przyszła mi do głowy, zwyczajnie kup coś za
    kogoś (np. paliwo do samochodu), zapłać kartą a ww. odda Ci gotówkę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-08-17 22:12:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Borkowski" j2ehka$146$...@n...onet.pl

> [...]
    > na KK KIS? Można podobno wypłacić w bankomacie, ale nie mogę tego
    > zrobić. Przelew z kolei to 2,5% prowizji. Czy jest jakaś inna metoda,

    Kup cos tam, gdzie są zwroty i zwróć. Szmal zleją na kartę?
    OK, ale właśnie wtedy, gdy będzie kolejny okres karciany...

    Niestety nie testowałem.

    Leroj zwraca na kartę, którą płacisz -- mnie wprawdzie zwrócił
    kiedyś w postaci surowców wtórnych (banknotów i monet), ale
    w mojej obecności później zwracał komuś przelewem na kartę,
    którą płacono... Ciekawe, co wówczas, gdy ktoś płaci kartą,
    która nie ma swego własnego rachunku bankowego. :)

    Milenijna nie ma
    mBankowa nie ma

    -=-

    Ja kiedyś nadpłaciłem w Citi -- nic nie robiłem. :)
    Ale ktoś tu pisał, że wystarczy jeden telefon -- pieniądze
    wracają wraz z życzliwym uśmiechem obsługantki czy obsługanta...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-08-19 18:57:04
    Od: gumis <t...@o...eu>

    W dniu 2011-08-16 21:49, Robert Borkowski pisze:
> [...]
    > KIS? Można podobno wypłacić w bankomacie, ale nie mogę tego zrobić.
    > Przelew z kolei to 2,5% prowizji. Czy jest jakaś inna metoda, by

    Castorama zawsze zwraca gotówkę, przynajmniej w Chorzowie i Tarnowskich
    Górach.

    Tomek