  • 1. Data: 2011-08-16 20:02:59
    Temat: Przelew Mille - Mille
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Witam,

    Robię przelew przez Blue Cash, bo zalezy mi na czasie.
    Przelew z Millenium do Millenium (BC) - wyskakuje jakieś info, że teraz to
    się nie da, że jutro o 12:00 i że mam jeszcze raz zlecić i wpisać jutro
    12:00.
    No dobra, klikam ok, a tu że kod wysłany na telefon, no żesz k....
    Treść smsa to: "przelew krajowy z... do.... hasło...
    Przepisuję hasło, ok, przelew został zarejestrowany.
    No i teraz saldo konta się nie zmieniło, przelewu nigdzie nie widać i nie
    wiem, czy to pójdzie, czy nie?
    Co to za gówniany bank, co ma problem z przemieleniem przelewu w czasie
    rzeczywistym w obrębie własnego systemu?
    Zachciało mi się uciekać z mBanku, ehhh...

  • 2. Data: 2011-08-16 23:30:54
    Temat: Re: Przelew Mille - Mille
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysiek Z." j2eidn$4b3$...@n...onet.pl

    > Zachciało mi się uciekać z mBanku, ehhh...

    Pod tym względem mBank nie był wczoraj (przed dobą) lepszy...

    W czasie rzeczywistym, czyli w określonym, nie dłuższym niż określony, zadany.
    No i to być może jest w czasie rzeczywistym... (czyli w tym tysiącleciu?...)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-08-17 05:20:45
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rzeczywistym w obrębie własnego systemu?
    > Zachciało mi się uciekać z mBanku, ehhh...

    Przelew robiłeś w niedzielę przed poludniem? Niestety, trwa przetwarzanie
    danych. Wieczorami też tak bywa.
    Trzeba chwilę odczekać - po dwunastej już wszystko jest widoczne, przelew
    realizowany.
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl/tagi_b/22262/Mill
    ennium.html
    Odradzam telefony na infolinię - nic nie wiedzą, nic nie mogą.

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl