  • 1. Data: 2015-11-04 08:11:45
    Temat: Znowu zlotówka leci na morde?
    Od: " 666" <...@...6>

    To już powtarzający się scenariusz, że na koniec roku PLN będą warte mniej więcej
    tyle co PLZ?

  • 2. Data: 2015-11-04 08:45:57
    Temat: Re: Znowu zlotówka leci na morde?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Nov 2015 08:11:45 +0100, 666 napisał(a):
    > To już powtarzający się scenariusz, że na koniec roku PLN będą warte mniej więcej
    tyle co PLZ?

    Na razie to reakcja na wybory i na pomysly naszych nowych wladz :-)

    J..

  • 3. Data: 2015-11-04 10:22:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-04 o 08:11, 666 pisze:
    > To już powtarzający się scenariusz, że na koniec roku PLN będą warte
    > mniej więcej tyle co PLZ?

    Trudno, aby było inaczej, skoro PLN i PLZ to ta sama waluta, tylko
    inaczej zapisywana.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-11-04 10:28:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-11-04 o 08:45, J.F. pisze:

    > Na razie to reakcja na wybory i na pomysly naszych nowych wladz :-)

    Taka jest oficjalna wersja a jak wiadomo jest tylko pretekst aby na
    chwilowym tąpnięciu kursu zarobił ten kto ma zarobić.

    Już przed wyborami ekonomista w prorządowym radiu ostrzegał i wskazywał
    spekulantów w blokach startowych.
    Złe sygnały z ministerstwa finansów też nie były przypadkowe.
    Nie dajmy się spekulacyjnej bandzie!

  • 5. Data: 2015-11-04 11:42:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >wskazywał spekulantów w blokach startowych.
    >Złe sygnały z ministerstwa finansów też nie były przypadkowe.

    Nie daj sie, sprzedaj posiadane waluty, to zlotowka wzrosnie, odkupisz
    taniej.

    A jak nie masz walut, to zagraj na forexie na zwyzke zlotowki :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-11-04 16:49:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" n1cioe$l4u$...@n...news.atman.pl

    > Trudno, aby było inaczej, skoro PLN i PLZ
    > to ta sama waluta, tylko inaczej zapisywana.

    A różnice są po prostu zerowe. ;) Czterozerowe. Można
    wręcz ;) powiedzieć, że to różnice jedynie interpunkcyjne. ;)

    Zarabiałem miesięcznie kilka milionów PLZ.
    Dychy to raczej nie przekraczałem.
    Dziś to śmieszne pieniądze...
    Ale wtedy sto milionów PLZ rocznie
    dawało spokój nie tylko w wyborze wacików...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'