  • 11. Data: 2011-07-07 09:17:44
    Temat: Re: Znow zagadka z rozliczaniem kontraktow
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " GZ" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iv3s02$2u6$1@inews.gazeta.pl...
    > Nastepnym razem watpliwosci wyjasnie bezposrednio w Bossie (i
    >

    > Ps. Listy dyskusyjne rządza sie innymi prawami, gdyby na infolinii
    > ktokolwiek
    > odpowiedzial w taki sposob, jak zrobilem to wyżej, to byloby to delikatnie
    > mówiąc nieeleganckie, ale dosadniej moznaby pomyslec o "upomnieniu"
    > takiego
    > pracownika. Wtedy faktycznie trzeba klienta prowadzic za reke, nawet przy
    > najprostszych i banalnych kwestiach.
    > Choc pewnie niejednego pracownika korci, zeby dać sobie upust frustracji

    - Czy wtyczka zasilania jest włożona do gniazdka?
    - Nie. A musi być?

    ;)

  • 12. Data: 2011-07-07 17:05:23
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    >
    > No i w końcu to a propos tego kawałka:
    > "teraz zachowuje sie jak dziecko mowiac ze wie ale nie powie"
    >
    > hmmmm, chyba dosc wyraznie wskazałem trop? znaczy ze (bez sarkazmu to
    > pisze,
    > choc moze tak zabrzmiec), ten dokument jest za duzy zeby go przeczytac?
    > Widzisz takie podejscie powoduje, ze jak pozniej spotykam sie z opiniami
    > "po
    > co czytac, w internecie jest wszystko" to mam wielki usmiech na twarzy.
    >
    > Ja lubie ludzi. Naprawde.
    > A juz wyjatkowo cenie, jak ktos zwraca mi uwage na popelnione bledy.

    Grzesiek ale Ty masz prawo miec tez gorszy dzien zwlaszcza ze jak mniemam
    pytaniami w stylu "czy moze mi pan pokazac skad wziac...." lub wrecz "
    prosze mi przeslac to i to" pewnie masz cala fure....
    Sadze ze Lucky tez juz to zrozumial...

  • 13. Data: 2011-07-08 05:34:17
    Od: " GZ" <g...@g...pl>

    no mimo wszystko staram sie zeby moje zle dni, nie wplywaly na innych ludzi

  • 14. Data: 2011-07-08 09:16:33
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Lucky" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj (sroda) kurs zamkniecia facpu11 byl 50.40, dzisiaj 49.80.
    > Zagadka 1: Dlaczego bossa pokazuje cene na czarno, czyli kurs sie nie
    > zmienil?
    > Zagadka 2: Dlaczego nie dostalem 60 pln za kazdy kontrakt na krotko?
    > Probowalem na stronie gpw znalesc kursy rozliczeniowe, ale nie znalazlem.
    > Dzieki,

    nie do końca czaję o jaki kurs rozliczeniowy chodzi
    piszesz tu o kursie zamknięcia jednego dnia i otwarcia następnego?

  • 15. Data: 2011-07-08 16:35:18
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 08/07/2011 10:16, skippy wrote:
    > Użytkownik "Lucky" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie do końca czaję o jaki kurs rozliczeniowy chodzi
    > piszesz tu o kursie zamknięcia jednego dnia i otwarcia następnego?
    Kurs rozliczeniowy ze srody tydzien temu. Na stronie gpw znalazlem
    tabelke z obecnymi kursami i tam sa kursy rozliczeniowe. Jest link do
    notowam archiwalnych, klikam na 'pelna wersja' i juz kursu
    rozliczeniowego nie widze. Slepym? Roznica miedzy kursem rozliczeniowym
    a zamkniecia wydaje sie jedynym wyjasnieniem.