  • 11. Data: 2002-03-27 08:44:57
    Temat: Re: Zmiana salda na rachunku -> SMS
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "DaViD" <m...@i...pl.nospam> wrote in message
    news:a7pudu$ub4$1@onyx.icpnet.pl...
    > W ktorym banku dostepna jest usluga powiadamiania na SMS'a o zmianie salda
    > na rachunku?
    >
    > Z tego co wiem, to tylko w Inteligo, a w Integrum to jakies kulawe te
    alarmy
    > (nic sensownego nie mozna z nich wyciagnac) :(

    PKO BP.

  • 12. Data: 2002-03-27 08:45:54
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    > "lew_ek" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > dziwne, nigdzie tego nie moge znalezc...
    > to jest w ePKO czy moze tym starym koncie?

    W ePKO, ale na starym koncie tez. Moja mama tak ma (ma stare konto) i samo
    do niej zadzwonili i zaproponowali VC, VE i powiadamianie SMSem.

  • 13. Data: 2002-03-27 08:46:50
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl> wrote in message

    > Sensownie, czyli do parunastu sekund po zmianie salda lub blokadzie
    > karcianej, to chyba tylko w Inteligo. W Raiffeisen i PKO BP co rano możesz
    > dostawać tylko SMS z saldem. PKO BP ma też powiadamianie o transakcjach na
    > karcie wirtualnej, ale nie wiem jak to działa.

    W PKO w ogole a nie tylko o trans. na karcie wirtualnej.

  • 14. Data: 2002-03-27 09:23:44
    Od: "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl>

    "WaSyL" <w...@c...pl> wrote in message
    > "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl> wrote in message

    > W PKO w ogole a nie tylko o trans. na karcie wirtualnej.

    Czy w PKO to naprawdę dostajesz SMS parę(naście) sekund po transakcji lub
    blokadzie karcianej?. Na ich stronach nie znalazłem jak to działa. Jest
    tylko opisane posyłanie co rano SMS-a z saldem. Widziałeś to w działaniu?

    Piotrek

  • 15. Data: 2002-03-27 09:37:01
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

> [...]
    > blokadzie karcianej?. Na ich stronach nie znalazłem jak to działa. Jest
    > tylko opisane posyłanie co rano SMS-a z saldem. Widziałeś to w działaniu?

    W PKO BP SMS przychodzi na drugi dzień około południa z informacją o saldzie
    na koniec dnia poprzedniego, bez szczegółów jakie transakcje nastąpiły.

  • 16. Data: 2002-03-27 12:15:29
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Wed, 27 Mar 2002 09:55:10 -0800, MichalL napisał(a):
    >Moze nie do konca to, o co pytasz ale:

    >DZIĘKI BPH SMS MOŻESZ
    (...)
    - płacić za każdy wysłany SMS o zmianie salda!

    Słodkie, co?
    Chyba tylko BPH mógł wpaść na tak absurdalny pomysł... w dodatku płaci się
    według taryfy sieci do której wysyłają... co oni, zatrudniają "Chińczyków"
    z komórkami do wysyłania tych SMSów? Niepoważne...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 17. Data: 2002-03-27 17:55:10
    Od: "MichalL" <m...@i...pl>

    "DaViD" <m...@i...pl.nospam> wrote in message
    > W ktorym banku dostepna jest usluga powiadamiania na SMS'a o zmianie salda
> [...]

    - otrzymywać informacje o środkach dostępnych na rachunku,
    - składać dyspozycje przelewu z rachunku Konto typu Sezam na zdefiniowane
    rachunki,
    - otrzymywać informację o realizacji przelewu złożonego poprzez BPH SMS,
    - otrzymywać informację o odrzuceniu przelewu złożonego poprzez BPH SMS,
    - otrzymywać informację o wystąpieniu/utrzymaniu się zadłużenia
    przeterminowanego na rachunku.

    MichalL