  • 1. Data: 2002-07-16 09:21:48
    Temat: Odp: Zmiana konta
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maciek Pasternacki <j...@h...org.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:8...@l...localdomain...

    [ciach!]
    > Wymuszam na pani z okienka wydanie mi pisemnego potwierdzenia
    > przyjęcia dyspozycji

    Moja skromna rada - najpierw ładnie poproś tą panią ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2002-07-16 17:33:13
    Temat: Zmiana konta
    Od: Maciek Pasternacki <j...@h...org.pl>

    Witam.

    To ja się może przedstawię. Jestem nie tak całkiem szczęśliwym
    posiadaczem konta studenckiego w Pekao SA i chciałbym w czasie
    najbliższym coś z tym zrobić. Wiem, że z zamknięciem konta bywają
    problemy, więc przedstawię pokrótce mój plan działania z prośba o
    komentarz (czy musiałbym jeszcze coś zrobić, żeby się upewnić, że w
    miarę szybko to będzie załatwione?).

    Okres wypowiedzenia w umowie mam do ,,ostatniego dnia kalendarzowego
    miesiąca następnego po miesiącu,w którym umowa została
    wypowiedziana'', więc całość wyobrażam sobie tak: w okolicy
    piętnastego idę do oddziału i składam dyspozycję zamknięcia konta.
    Wymuszam na pani z okienka wydanie mi pisemnego potwierdzenia
    przyjęcia dyspozycji. Piętnastego następnego miesiąca (po przymusowym
    przelewie zasilającym) idę znowu do okienka, wybieram całą kasę,
    zostawiając saldo równe opłacie za prowadzenie konta za miesiąc.
    Biorę wydruk ze stanem konta. Zdaję wszystkie karty (Maestro i IKM),
    takoż za pisemnym potwierdzeniem. Jakby mi dalej przychodziły wyciągi
    z ujemnym saldem, te trzy papiery chyba wystarczą, żeby udowodnić
    pani, że jest głupia, jak mi wmawia, że tego konta tak naprawdę nigdy
    nie zamykałem?

    Kolejne pytanie: gdzie najlepiej się przenosić z kontem studenckim
    (nie będą tam trzymane jakieś wielkie pieniądze; zależy mi na małych
    opłatach za prowadzenie konta, mniej na tego konta oprocentowaniu
    (oprocentowane konto z opłatami mi się po prostu nie zwróci), za to
    mogłaby się przydać jakaś ładna lokata, chociaż to już może być w
    innym banku; debet na ,,dzień dobry'' przy gwarantowanych wpłatach
    400,- miesięcznie (jak w Pekao) byłby bardzo pożądany, ale nie
    niezbędny; no, i jakaś w miarę ludzka ilość bankomatów). Raczej
    miałbym na myśli jakiś marmur (nie mam pełnego zaufania do
    elektronicznych, chociaż dopóki nie ma opłat pewnie sobie założę
    drugie konto w mBanku, testowo). Na razie myślałem głównie o BZWBK;
    jakieś inne sugestie?

    Dzięki z góry za pomoc,
    --japh

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { ...Boże Ciało. Pół rynku, albo trzy czwarte rynku,

  • 3. Data: 2002-07-16 22:21:38
    Temat: Re: Zmiana konta
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Maciek Pasternacki" <j...@h...org.pl> wrote ...
> [...]
    > najbliższym coś z tym zrobić. Wiem, że z zamknięciem konta bywają
    > problemy, więc przedstawię pokrótce mój plan działania z prośba o

    mam glupie pytanie: a nie mozesz po prostu przestac te konto uzywac i umrze
    ono smiercia naturalna? jak tak zrobilem z moim kontem w Pekao SA...

  • 4. Data: 2002-07-17 03:50:23
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote ...

    > ??? Przecież nie jest ono darmowe, więc niby jak?!

    przez wyplacenie calej kasy z konta tego a potem ignorowanie poczty od pkosa

  • 5. Data: 2002-07-17 10:19:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    > problemy, więc przedstawię pokrótce mój plan działania z prośba o
    > komentarz (czy musiałbym jeszcze coś zrobić, żeby się upewnić, że w

    nie lepiej zaczac od otwarcia konta np. wlasnie w BZWBK (Euro<26)
    a z zamknieciem nie ma pospiechu - dajesz dyspozycje przelewu stypendium czy
    innego kieszonkowego na nowe konto, ze starego robisz przelew zostawajac ze 20
    zl i niech sobie zamykaja.

    > Wymuszam na pani z okienka wydanie mi pisemnego potwierdzenia
    > przyjęcia dyspozycji.

    tez tak robie ;-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-07-17 15:38:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Lukas?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2002-07-17 15:39:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2002-07-18 21:13:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 17 Jul 2002 06:50:23 +0300), "Mscislaw"
    <M...@n...com> był(a) napisał(a):

    >przez wyplacenie calej kasy z konta tego a potem ignorowanie poczty od pkosa

    Kuna, i ktoś mówi, że ja jestem dziwny...

  • 9. Data: 2002-07-19 08:15:05
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Mscislaw napisał(a):

    > "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote ...

    > przez wyplacenie calej kasy z konta tego a potem ignorowanie poczty od pkosa
    i za jakis czas byc notowanym w bik'u
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 10. Data: 2002-07-19 08:27:53
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "RobertS" <r...@g...pl> wrote ...
    > i za jakis czas byc notowanym w bik'u

    masz racje. trzeba porzadnie zamykac konto w PKO SA.