  • 1. Data: 2007-11-06 12:52:35
    Temat: Zawyżone zaświadczenie o zarobkach pracownika dla banku
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    Mam pewien kłopot, mój półetatowy pracownik chciałby skonsolidować sobie 2
    kredyty, i prosi mnie o oświadczenie z zawyżoną kwotą zarobków wymaganą
    przez bank - ponoć nawet babka w banku która "zajmuje" się moim pracownikiem
    mówi że to tylko taka "proforma" dla banku.
    Jesli byłoby tak w istocie, nie robiłbym żadnego problemu, mam jednak
    wątpliwości i pewne obawy , żeby kiedyś nie przyczepił sie Us czy Zus.
    Czy wiecie cos nt. przepływu takich informacji między bankiem a US czy Zus
    ??? Czy moje obawy sa bezpodstawne ?
    pzdr Kuba

  • 2. Data: 2007-11-06 12:54:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Na ilu jeszcze grupach zadasz to pytanie?

  • 3. Data: 2007-11-06 12:57:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    jureq pisze:
    > Na ilu jeszcze grupach zadasz to pytanie?

    Obstawiam
    pl.praca.dyskusje
    pl.soc.ekonomiczne
    ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 4. Data: 2007-11-06 12:58:05
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Kuba" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wątpliwości i pewne obawy , żeby kiedyś nie przyczepił sie Us czy Zus.
    > Czy wiecie cos nt. przepływu takich informacji między bankiem a US czy Zus

    Przepływ informacji pomiędzy bankiem a ZUS czy US to w normalnym stanie
    rzeczy nie istnieje. Tutaj obawiałbym się ewentualnych potencjalnych
    problemów gdyby pracownik w miarę szybko przestał terminowo spłacać kredyt.

    marekz

  • 5. Data: 2007-11-06 13:05:44
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

> [...]
    > przez bank - ponoć nawet babka w banku która "zajmuje" się moim pracownikiem
    > mówi że to tylko taka "proforma" dla banku.

    Za fałszerstwo dostaniesz wyrok w zawiasach, ew. zajmie sie toba jeszcze
    urzad skarbowy ...

    Ewentualnie "twoj" pracownik czy tez "babka w banku" mogą cię zaczac
    potem szantazowac.

    Zadnych takich przysług. Bądz mądry przed.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 6. Data: 2007-11-06 13:25:06
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    dowal mu jakas premie na miesiac lub dwa a potem zabierz (niech Ci je odda),
    w papierach bedzie porzadek a to ze pozniej bedzie zarabial mniej to juz
    jego sprawa czy powiadomi bank czy nie. Jego ryzyko.

  • 7. Data: 2007-11-06 19:44:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Robcio napisał(a) w wiadomości: ...
    >dowal mu jakas premie na miesiac lub dwa a potem zabierz (niech Ci je odda),

    Raczej bez tego oddawania. Wtedy on będzie mógł szantażować... za "zmuszenie"
    do oddania.
    Premia lub nadgodziny. Albo dodatkową umowę o dzieło (ale to już nie
    umowa o pracę, nie wiem czego bank literalnie wymaga...).

    >w papierach bedzie porzadek a to ze pozniej bedzie zarabial mniej to juz
    >jego sprawa czy powiadomi bank czy nie. Jego ryzyko.

    Tu zgoda.
    Arek