  • 1. Data: 2007-11-05 21:18:01
    Temat: ING śląski - 2 tydzień mija i lipa
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    2 tydzień mija a moje 2 karty w śląskim

    NIEWIDOCZNE W SYSTEMIE

    ile razy mam dzwonić łązić żeby mi to zrobili

    już mnie krew zalewa!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2007-11-05 23:07:59
    Temat: Re: ING śląski - 2 tydzień mija i lipa
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Michał R." <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    >2 tydzień mija a moje 2 karty w śląskim
    >
    > NIEWIDOCZNE W SYSTEMIE
    >
    > ile razy mam dzwonić łązić żeby mi to zrobili
    >
    > już mnie krew zalewa!!!!!!!!!

    Napisz pocztą wewnętrzną (podając od razu numery kart).

    marekz

  • 3. Data: 2007-11-06 18:35:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał R. napisał(a):
    > 2 tydzień mija a moje 2 karty w śląskim

    W tym banku to normalne. A sam podglad online jest TRAGICZNY.

    Do tego wez pod uwage, zeby splacac KK przynajmniej 2-3 dni przed
    terminem splaty, bo u nich data wplywu pieniedz nie jest tozsama z data
    ksiegowania i mozesz sie obudzic z reka w nocniku (karne oplaty za
    niesplacenie w terminie).

    Wzialem u nich karte na probe. No i niebawem bede pisal wypowiedzenie.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-11-06 18:43:54
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > splaty, bo u nich data wplywu pieniedz nie jest tozsama z data ksiegowania
    > i mozesz sie obudzic z reka w nocniku (karne oplaty za niesplacenie w

    Ej, bo już nie mogę czytać tych histerii ;-))))

    marekz

  • 5. Data: 2007-11-06 18:51:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Ej, bo już nie mogę czytać tych histerii ;-))))

    Informuje tylko co moze spotkac w ING. Nie jestem pracownikiem zadego
    banku :) Jestem bezstronnym, obiektywnym, niezaleznym testerem polskich
    bankow, a swoje wrazenia przekazuje szerokiej publicznosci dla ich
    wlasnej korzysci :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-11-06 19:11:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Nov 2007 19:35:55 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:

    > W tym banku to normalne. A sam podglad online jest TRAGICZNY.
    >
    > Do tego wez pod uwage, zeby splacac KK przynajmniej 2-3 dni przed
    > terminem splaty, bo u nich data wplywu pieniedz nie jest tozsama z data
    Ty masz jakiegoś pecha do KK.
    Ja wpłaciłem dokładnie w dniu płatności. Zaksięgowali, fakt, 2 dni
    robocze później, ale data opercji jest prawidłowa.
    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 7. Data: 2007-11-06 19:11:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):
    > To ja mam za każdym razem pisać, że podgląd miałem w ciągu 24 godzin po
    > odbiorze karty?
    > Twoje doświadczenie przeciw mojemu

    I juz nie pamietasz watku, gdzie kilka(nascie) osob przyznalo sie do
    problemow z aktywacja podgladu online w KK ING ? ZTCP jako jedyny miales
    to zalozone w 24h.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-11-06 19:23:00
    Od: yayco <y...@n...pl>

    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****
    **** ****

  • 9. Data: 2007-11-06 19:29:16
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > I juz nie pamietasz watku, gdzie kilka(nascie) osob przyznalo sie do
    > problemow z aktywacja podgladu online w KK ING ? ZTCP jako jedyny miales
    > to zalozone w 24h.

    A czy to coś zmienia? Dla mnie nic.
    I księgują mi kiedy trzeba. I z limitami nie mam problemów. I w ogóle.
    A Ty siedzisz i płaczesz jakby Twój brat wybory przegrał.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 10. Data: 2007-11-06 19:35:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):
    > A czy to coś zmienia? Dla mnie nic.
    > I księgują mi kiedy trzeba. I z limitami nie mam problemów. I w ogóle.
    > A Ty siedzisz i płaczesz jakby Twój brat wybory przegrał.

    Nie placze. Po prostu likwiduje karte i ostrzegam potencjalnych klientow
    przed mozliwymi komplikacjami. EOT

    --
    Mithos