    From: "Richard" <R...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zakupy e-Karta mBank w internecie
    Date: Thu, 28 Mar 2002 18:38:30 +0100

    Panowie!?

    Jak to jest?
    Chce sobie cos tam kupić w Internecie, ale w sklepie internetowym chcą moich
    danych h osobowych, tzn. adres zamieszkania itp.
    mBank za to twierdz, że oni nie mogą takiej firmie zweryfikować danych
    innych niż te które są na eKarcie, wiec na dobrą sprawę będą mogli
    zweryfikować jedynie moje imię i nazwisko. mBank tłumaczy to ustawą o
    ochronie danych osobowych.
    Jak zatem mam kupić w Internecie skoro mBank nie chce zweryfikować dla
    sklepu internetowego w którym kupuje moich danych?
    Kupował ktoś już na e Karte?

    Cz\asem niedysponentka w mBanku powie ze mogą podąć moje dane osobowe , a
    czasem ze nie, wiec sam już nie wiem jaka jest prawda, i czy mogę swobodnie
    kupować w Internecie

    Dzięki
    Rychu