  • 1. Data: 2002-11-23 09:18:43
    Temat: e-superkonto vs inteligo
    Od: tfidecki <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam konto w e-pkobp. W zasadzie jest mi ono potrzebne jedynie do wypłat
    z bankomatów PKO. Niestety, ale PKO pobiera chorą prowizję 9 PLN za
    prowadzenie tego r-ku. W obecnej sytuacji rozważam przejście do
    inteligo, bo to samo mogę mieć bez dodatkowych opłat (a może się mylę?).

    Czy ktoś ma jakieś sygnały o zmianie (czytaj wyrównaniu) opłat w e-pko
    lub inteligo? Bo utrzymywanie obecnego stanu jest trochę dziwne...

    Tomek

  • 2. Data: 2002-11-23 09:39:34
    Temat: Re: e-superkonto vs inteligo
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3DDF47F3.6060801@poczta.onet.pl, tfidecki wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś ma jakieś sygnały o zmianie (czytaj wyrównaniu) opłat w e-pko
    > lub inteligo? Bo utrzymywanie obecnego stanu jest trochę dziwne...

    PKO BP ma zachęcać klientów e-Superkonta do przejscia do Inteligo. Koszt
    utrzymania konta w Inteligo wyniesie Cię 99gr/miesięcznie za 1 kartę (musisz
    mieć do wypłat :) ), no chyba że średnie saldo spadnie Ci poniżej 100 zł, to
    wtedy skasują Cię dodatkowo ok. 5 zł.