  • 91. Data: 2009-08-10 16:02:00
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:06187ed5-db93-4261-9862-1cf9ec8fa1a8@e34g2000vb
    m.googlegroups.com...
    On 10 Sie, 17:23, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:

    > To idz i mu sam pozycz kasy współczujacy naiwniaku.

    Tobie, debilu, mogę pożyczyć. Ale tylko na lekarza wiadomej
    specjalizacji.

    Tobie to najblizszy chyba proktolog, bo raz po raz dajesz d...

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 92. Data: 2009-08-10 16:24:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Hit the road, peło-dupku.

    Masz jakiś kompleks PO ?

    --
    Mithos

  • 93. Data: 2009-08-10 21:05:25
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sie, 18:24, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Masz jakiś kompleks PO ?

    Jak czytam tego człeka -tak. Inna sprawa, że z satysfakcją grudę
    piachu na trumnę rzucę...

  • 94. Data: 2009-08-10 21:22:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Jak czytam tego człeka -tak. Inna sprawa, że z satysfakcją grudę
    > piachu na trumnę rzucę...

    Co to za różnica kto jest u władzy ? Czy naprawdę jakoś REALNIE to
    odczuwasz ? (pomijając sytuacje niezależne od kogokolwiek jak kryzys,
    wojna, powódź itp.)

    --
    Mithos

  • 95. Data: 2009-08-10 22:01:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Sie, 23:22, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Co to za różnica kto jest u władzy ? Czy naprawdę jakoś REALNIE to
    > odczuwasz ? (pomijając sytuacje niezależne od kogokolwiek jak kryzys,
    > wojna, powódź itp.)

    Od lat stwierdzam fakt, że choćbym miał politykę gdzieś, ta polityka
    i tak w ten czy inny sposób przyjdzie do mnie i za cholerę nie chce o
    mnie zapomnieć. Nieustannie politycy drogą ustawowych zakazów i
    nakazów mówią mi jak prowadzić biznes, rzecz jasna, dla mojego i
    konsumentów dobra. Jako przedsiębiorca doświadczyłem tego po
    wielokroć, głównie w aspekcie stawek podatkowych i zwiększających się
    stopniowo kompetencji różnorakich ciał kontrolnych. Nigdy, nawet za
    komuny, nie odczuwałem jakoś specjalnie nacisku ideologiczno-
    światopoglądowego, natomiast ekonomiczny - i owszem. Do dziś to nie
    uległo zmianie. Bzdur ustawodawczych, które wyprodukował ten rząd, nie
    chce mi się przytaczać, ponieważ jest ich zbyt wiele. A myślę, że to
    dopiero początek.

    Jestem trochę starszy od Ciebie. Ludzi obecnie przy władzy pamiętam z
    innych konfiguracji parlamentarnych. Pamiętam też ich dokonania,
    dlatego obecny rząd uważam, cytując genialnego Kisiela, za "dyktaturę
    ciemniaków".

  • 96. Data: 2009-08-12 05:49:21
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Mithos wrote:

    | Za 320k PLN to można kupić mieszkanie 35 metrów (Warszawa). Jeśli ma
    | być większe to będzie to maksymalna nora.
    |
    | Za 8k PLN za metr można mieć stan deweloperski. 60 metrów wychodzi
    | więc prawie 500k PLN + garaż + wszelkie opłaty notarialne +
    | wykończenie (100-150k PLN przy takiej wielkości). Czyli z 320k PLN
    | robi się 650-700k PLN.

    | Po prostu bredzisz.

    No to teraz laskawie dodaj ile kosztuje wynajem 60m mieszkania w sensownej
    czesci Wawy i jak sie ma do raty splaty cudownie wyliczonej przez Ciebie
    sumy? Bo ja nie wiem.

    Podalem przyklad z Krk, z polki cenowej w ktorej sie orientuje, obrazujacy,
    ze to Ty bredzisz.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 97. Data: 2009-08-12 14:49:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 10 Sie, 23:22, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Bzdur ustawodawczych, które wyprodukował ten rząd, nie
    chce mi się przytaczać,

    Smiało, przytocz. Pewnie sie okaze ze 95% z nich jest dzielem bylych rzadów
    panie biznesmenie.

    PS Czekam na wyciag z karty city z nazwiskiem zaswiadczajacy o wysokości
    limitu w 1998.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 98. Data: 2009-08-12 17:40:04
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    wiadomościnews:4c31349f-d210-40d6-a46c-eb36c7d685ba@
> [...]
    > panie biznesmenie.
    >
    > PS Czekam na wyciag z karty city z nazwiskiem zaswiadczajacy  o wysokości

    Czekam na skan dowodu osobistego lub paszportu. Rzecz jasna, z
    nazwiskiem i adresem.

  • 99. Data: 2009-08-13 04:42:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
> [...]
    > limitu w 1998.

    Czekam na skan dowodu osobistego lub paszportu. Rzecz jasna, z

    To ty sie chciałes uosiu swym limitem chwalic - a nie ja. Wymiekasz?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 100. Data: 2009-08-13 08:18:34
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Pod koniec lat 90-tych mieszkania kupowało się za gotówkę, w tym nowe.
    Cena metra rosła (W-wa) stopniowo od 1 tys.zł/m2 (jedengo tysiąca) w góre .
    To były złote czasy dla mających nieco gotówki i inwestujących w zakup mieszkania
    tyle, co w dobry samochód.
    Sam miałem znajomych, co kupili 3-4 pokojowe, wynajęli je komuś z zagranicy (to tez
    były złote czasy, mała podaż atrakcyjnych niespeluniastych nowych mieszkań, dobre
    ceny rzędu $1,5k-$2,5k płacone przez firmy) a sami sobie wynajęli małe w bloku, gdzie
    żaden Anglik do windy by nie chciałwejśc, a dla nas było to normą.
    JaC

    -----