  • 1. Data: 2009-08-08 08:52:54
    Temat: Jak tanio wysłać na konto do Niemiec 120 Euro ?
    Od: "..." <i7i@@onet.pl>

    Jak lub w jakim Banku wysłać 120 Euro na konto osoby pryw. w "D" ?
    i ile taki przelew kosztować może ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2009-08-08 10:08:09
    Temat: Re: Jak tanio wysłać na konto do Niemiec 120 Euro ?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.08.09 10:52, ... pisze:
    > Jak lub w jakim Banku wysłać 120 Euro na konto osoby pryw. w "D" ?
    > i ile taki przelew kosztować może ?
    >
    > pozdr.

    Jeśli nie masz konta w żadnym banku, to najprościej będzie Ci wysłać
    list wartościowy za pomocą poczty z trąbką:
    http://www.cennik.poczta.lublin.pl/zagranica/formula
    rze/z_warto.php

    Priorytet będzie w ciągu 2 dni roboczych, cena ok 18 PLN

    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-08-08 10:22:41
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    Przelew Sepa -ing 5zl, lub inne banki obslugujaca przelew Sepa
    (mbank). Ewentualnie paypal

  • 4. Data: 2009-08-08 11:33:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Pete" news:h5jipc$1b9$1@news.dialog.net.pl

> [...]
    > http://www.cennik.poczta.lublin.pl/zagranica/formula
    rze/z_warto.php
    > Priorytet będzie w ciągu 2 dni roboczych, cena ok 18 PLN

    Bez komentarza.

  • 5. Data: 2009-08-08 11:59:22
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Aug 8, 1:33 pm, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    wrote:
    > "Pete"news:h5jipc$1b9$1@news.dialog.net.pl

    arze/z_warto.php

    > Bez komentarza.

    No może teraz to trochę oldskulowe, ale zanim paypal umożliwił
    płacenie polską kartą deb/kred, wysyłanie kasy w kopercie było jedynym
    sensownym rozwiązaniem. I wbrew pozorom dosyć skutecznym, o ile ktoś
    wiedział jak to zapakować. Pamiętam, jak kiedyś jakiś nierozgarnięty
    Niemiec wysłał mi kasę w kopercie. Wrzucił monety luzem do
    koperty...Monety odbiły na białej kopercie takie szare
    charaktertystyczne znaczki :) Jakimś cudem, dotarła do mnie całość.
    Teraz pewnie by mi się nie chciało bawić w coś takiego - mamy paypal,
    sepa itd.

  • 6. Data: 2009-08-08 12:05:02
    Od: Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net>

    Dnia Sat, 8 Aug 2009 04:59:22 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

> [...]
    > charaktertystyczne znaczki :) Jakimś cudem, dotarła do mnie całość.
    > Teraz pewnie by mi się nie chciało bawić w coś takiego - mamy paypal,

    Fajnym rozwiązaniem jest np. owijanie banknotów w folię z czekolady.

    Aczkolwiek samo wysyłanie $$$ kopertą też uważam za szaleństwo. Może
    Western Union?

    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2009-08-08 15:01:42
    Temat: Re: Jak tanio wyslac na konto do Niemiec 120 Euro ?
    Od: "leh" <i7i@@onet.pl>

    Uzytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Przelew Sepa -ing 5zl, lub inne banki obslugujaca przelew Sepa
    > (mbank). Ewentualnie paypal

    A jak to sie robi przez PAYPAL i ile kosztuje ?
    Czy aby na pewno da sie zrobic przelew na konto Banku niemieckiego danej
    osoby ?

  • 8. Data: 2009-08-08 16:38:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "leh" <i7i@@onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > A jak to sie robi przez PAYPAL i ile kosztuje ?

    1 euro
    paypal masspay - poczytac

    > Czy aby na pewno da sie zrobic przelew na konto Banku niemieckiego danej
    > osoby ?

    nie, da sie tylko na jej konto paypal

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 9. Data: 2009-08-09 09:22:52
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bardzo pewna metoda, płaciłem tak przez lata.
    Przy nadawaniu listu wartościowego na poczcie spisują liczbe i rodzaj banknotów.
    Zwykle wkładałem do mniejszej koperty, i później całość do większej koperty -
    wszystko przy panience z okienka.
    Przy nadawaniu wymagany dokument tozsamości.
    Ubezpieczenie 1 zł za kazde 50 zł podanej wartości + opłata za opieczetowanie +
    opłata jak za list polecony.
    Ale europrzelewy czy paypal wychodza taniej, w ododatku paypal zapewnia ochrone
    kupującego na aukcji - sprowadziłem raz felernego niestety laptopa niezgodnego z
    opisem i po odesłaniu Niemiec się pienił, ale dostałem zwrot kasy z paypal.
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2009-08-09 10:20:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.08.09 13:33, Valdi.Pavlack pisze:
    > "Pete" news:h5jipc$1b9$1@news.dialog.net.pl

    rze/z_warto.php

    > Bez komentarza.

    Mógłbyś rozwinąć tę głęboką myśl, bo ze względu na zbyt małą ilośc
    informacji w niej zawartą, nie rozumiem.

    --
    Pete