  • 1. Data: 2009-08-07 15:59:45
    Temat: Fortis chce żerowac na klientach Dominetu
    Od: "Blue" <h...@p...onet.pl>

    Nie będąc stałym klientem Dominetu (nie mam tam rachunku) zakładałem tam i
    likwidowałem lokaty. Dominet kase z zakończonych lokat zwracał bez zadnych
    prowizji.
    Teraz za przelanie pieniędzy z lokaty założonej za czasów Dominetu Fortis
    chce policzyć sobie 4zł prowizji.
    Co z tym zrobić: UOKIK, KNF czy Federacja Konsumentów ? Nie zamierzam im
    tego darować dla zasady. Panie z dawnego oddziału Dominetu grzeczne i miłe,
    ale tłumaczą że bez prowizji system nie zwróci kasy. Dodam, że lokata była
    likwidowana w drugim okresie odnowienia, ale w momencie zakładania Dominet
    nie przewidywał zadnych prowizji.
    Macie jakieś pomysły:

  • 2. Data: 2009-08-07 17:04:44
    Temat: Re: Fortis chce żerowac na klientach Dominetu

    Fri, 7 Aug 2009 17:59:45 +0200, w <h5hj1s$hja$1@news.onet.pl>, "Blue"
    <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Co z tym zrobić: UOKIK, KNF czy Federacja Konsumentów ? Nie zamierzam im

    Najpierw reklamacja.