  • 11. Data: 2007-02-27 20:15:01
    Temat: Re: Zadłużenie - zajęcie pensji
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > niestety jest na to duza szansa, to najwiekszy minus calej sytuacji...

    kiedys spoznilem sie o jakies 2-3 miechy z ostatnia rata w ge;
    dzwonili, grozili, rate splacilem i za rok znowu dali kredyt
    jak-gdyby-nigdy-nic :)

  • 12. Data: 2007-03-01 20:03:42
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    powiem tak jezeli chodzi o zajęcie wynagrodzenia, bank i tak zwlekał z tym
    pismem jezeli dłużnik nie wyraża chęci wspólpracy ewent. jest notorycznym
    kłamcą, po 2 tyg. może sobie takie pismo wystosowac do pracodawcy, pracodawc
    moze ale nie musi, ale w tym przypdaku raczej musi (sam na to wyraził zgodę
    w zaświadczeniu), taki opóźnienie w bik widoczne jest jako 60 + czyli dwie
    raty, jezeli nie bedziesz miał konkretnego usprawiedliwienia przez
    najbliższe pół roku kredyty z "bańki", jeżeli chodzi o wypowiedzenie umowy
    przez bank, następuje to w zależności od banku, ale zazwyczaj w 120 dniu, co
    się z tym wiąze kredyt jest wypowiedziany, trafia do lexusa lub kruka ( do
    każdej kancelari na 6 miechów) jeżeli oni sobie nie poradzą, sprawa trafia
    do sądu tam posiedzi z rok, a nas samym końcu komornik, czyli już mamy dwa
    lata windykacji,plus okres niespłacanych rat, z kredytu na laptop powoli
    robi się kredyt na fiata punt z 4000 kwota rośnie do 30000 może 40000, więc
    za nim odłożysz kolejne raty na później zastanów się głęboko czy warto, a
    nie wspomnę tu już o wstydzie w pracy, wszyscy się dowiedzą że nie płacisz
    rat itp, szef też bedzie wpiniony. Moja dobra rada idz do znajomego,
    rodziny, oddaj laptopa do komisu, zapłać zaległości, i na przyszłość uważaj.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 13. Data: 2007-03-01 21:44:27
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "vercom" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > lata windykacji,plus okres niespłacanych rat, z kredytu na
    > laptop powoli
    > robi się kredyt na fiata punt z 4000 kwota rośnie do 30000 może
    > 40000, więc

    Rany, ale wy macie doświadczenia... :-)))) Wyrazy współczucia i
    wyrazy uznania dla kogoś kto jest w stanie tak kogoś nabrać, że
    ten wierzy, iż z 4k może się po 2 latkach zrobić 30k.

    marekz