  • 1. Data: 2005-03-31 17:08:28
    Temat: Zachciało mi się m-banku i teraz nie mogę rozwiązać umowy
    Od: "MŁ" <h...@p...pl>

    Witam, PRZESTROGA dla klientów rezygnujących z usług
    m-banku.Chciałem wymówić umowę i nie mogę, ponieważ stwierdzają, że podpis
    na wniosku nie zgadza się z tym na umowie (mogłem się podpisać niestarannie,
    inaczej, rutynowo wypełniając wniosek nie sprawdziłem podpisu w umowie ), OK
    wypełniam drugi wniosek z dużą starannością zwracając uwagę na podpis. Po
    miesiącu przychodzi nowe pismo z informacją, że nie zgadza się podpis na
    wniosku z umową. Dzwonię na infolinię, a gość mi mówi, że nie może mnie
    połączyć z osobą weryfikującą mój wniosek i trzeba przysłać do nich kolejny
    wniosek. Ciekawe jak długo jeszcze będą grać ze mną w ping-ponga zaznaczam,
    że uzyskanie potwierdzenia podpisu notarialnie nie wchodzi w grę, ani
    przesłanie kopii umowy, ani inny sposób z weryfikacją klienta przez telefon
    włącznie, tylko podpis i basta (info od pana z infolinii). Nie wiem czy chcą
    dać zarobić poczcie na znaczkach i kopertach, czy może zatrudniają
    specjalnie ludzi z wadą wzroku żeby uniemożliwić odpływ klientów, a może już
    czas na podpis elektroniczny w końcu to bank internetowy. Miałem o nich
    dobre zdanie, ale teraz je zmieniam i przestrzegam innych. To tylko
    rezygnacja, ale aż strach pomyśleć co by było jak by z konta zniknęła
    gotówka!!!
    Pozdrawiam MŁ

  • 2. Data: 2005-03-31 17:11:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    MŁ napisał(a):

> [...]
    > włącznie, tylko podpis i basta (info od pana z infolinii). Nie wiem czy chcą

    Dlaczego przesłanie kopii umowy nie wchodzi w grę?

  • 3. Data: 2005-03-31 17:16:37
    Od: "MŁ" <h...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d2hav6$22m$1@news.elsat.net.pl...

    > Dlaczego przesłanie kopii umowy nie wchodzi w grę?
    Bo według prawa bankowego ważny jest tylko złożony własnoręcznie podpis,
    taki sam jak na umowie (informacja z infolinii)

  • 4. Data: 2005-03-31 17:19:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    MŁ napisał(a):

    > Bo według prawa bankowego ważny jest tylko złożony własnoręcznie podpis,
    > taki sam jak na umowie (informacja z infolinii)

    Chyba się nie rozumiemy. Zamawiasz kopię umowy. Dostajesz ją pocztą.
    Widzisz, jak się podpisałeś i możesz spróbować się podpisać ponownie.
    Ale nie dam głowy, czy mBank świadczy taką usługę.

    Ewentualnie _powinna_ istnieć możliwość/procedura zmiany wzoru podpisu.
    A czy istnieje - także nie wiem.

  • 5. Data: 2005-03-31 17:24:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Ewentualnie _powinna_ istnieć możliwość/procedura zmiany wzoru podpisu.
    > A czy istnieje - także nie wiem.

    tak, trzeba się zapewn na nim podpisać na początek tak jak się
    podpisywało na umowie :)

    A z drugiej strony, czy to takie trudne zostawiać sobie kopie dokumentów
    w domu co się i gdzie się wysyłało.

  • 6. Data: 2005-03-31 17:27:14
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Proponuję wyzerować konta, zamawiać VE do ekonta (darmo) średnio 5 razy na
    tydzień i ją blokować (darmo, wznowienie darmo, wydanie duplikatu darmo). To
    samo z hasłami jednorazowymi. Jak stracą kilkaset złotych to sami wypowiedzą
    tą umowę :-)))

  • 7. Data: 2005-03-31 17:28:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > tak, trzeba się zapewn na nim podpisać na początek tak jak się
    > podpisywało na umowie :)

    :-)
    Zadałem to pytanie w inteligo, zobaczymy co powiedzą. Jak stwierdzą, że
    się nie da, to spytam jak jest możliwa zmiana podpisu, gdy kobieta
    zmienia nazwisko gdy wyjdzie za mąż.

    > A z drugiej strony, czy to takie trudne zostawiać sobie kopie dokumentów
    > w domu co się i gdzie się wysyłało.

    Nie. Tylko, że ja - jeśli nie muszę - nie podpisuję swoich kopii. :-)

  • 8. Data: 2005-03-31 17:33:13
    Od: "MŁ" <h...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d2hbet$249$1@news.elsat.net.pl...

    > Chyba się nie rozumiemy. Zamawiasz kopię umowy. Dostajesz ją pocztą.

    Nie ma potrzeby, ponieważ ją posiadam i wiem jak się podpisałem.

> [...]
    > nie dam głowy, czy mBank świadczy taką usługę.
    >
    > Ewentualnie _powinna_ istnieć możliwość/procedura zmiany wzoru podpisu. A
    .
    Może istnieje, ale jest pewnie dodatkowo płatna. Dlaczego mam płacić za to,
    że chcę zrezygnować po co zmieniać wzór podpisu, zaczyna to być mocno
    skomplikowane. Wychodzi na to, że trzeba się podpisywać drukowanymi literami
    najlepiej na drukarce pamiętając jakiej użyliśmy trzcionki

  • 9. Data: 2005-03-31 17:33:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Chyba się nie rozumiemy. Zamawiasz kopię umowy. Dostajesz ją pocztą.
    > Widzisz, jak się podpisałeś i możesz spróbować się podpisać ponownie.
    > Ale nie dam głowy, czy mBank świadczy taką usługę.

    Przygotowanie oraz wysłanie na życzenie Klienta duplikatu Umowy lub
    Umowy z aktualnymi danymi 50 zł

    Hmmm... fajna suma :-)

  • 10. Data: 2005-03-31 17:34:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Nie. Tylko, że ja - jeśli nie muszę - nie podpisuję swoich kopii. :-)

    zawsze robie ksero tego co wysyłam