  • 1. Data: 2011-03-18 19:23:04
    Temat: Zablokowałem Meritum?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Prezent z mBanku wylądował w Meritum, ale tylko 4 Silne udało mi się
    otworzyć. Pozostałe wnioski od godziny wiszą w oczekujących, przelewy z
    Zarabiającego na te otwarte też czekają. Klikanie na co popadnie nie pomaga.
    Meritum śpi czy to coś gorszego?

  • 2. Data: 2011-03-19 06:49:52
    Temat: Re: Zablokowałem Meritum?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >Zarabiającego na te otwarte też czekają. Klikanie na co popadnie nie
    >pomaga. Meritum śpi czy to coś gorszego?

    Ekspertów od Meritum na grupie brak, to sam odpowiem.
    Powisiało do mniej więcej 21-ej, a potem wszystko się momentalnie
    zrealizowało, ale z datą dnia następnego, 19.03.11.

  • 3. Data: 2011-03-19 15:23:40
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 07:49:52 +0100, mx napisał(a):

    > Ekspertów od Meritum na grupie brak, to sam odpowiem.
    > Powisiało do mniej więcej 21-ej, a potem wszystko się momentalnie
    > zrealizowało, ale z datą dnia następnego, 19.03.11.

    Trafiłeś na zamknięcie dnia :-)

    Pozdro

    --
    Meehoo

  • 4. Data: 2011-03-19 22:00:26
    Od: g...@o...pl

    > Prezent z mBanku wylądował w Meritum, ale tylko 4 Silne udało mi się
    > otworzyć.

    BTW, ile można mieć kont oszczędnościowych na 4,5 w Meritum?

  • 5. Data: 2011-03-20 08:09:55
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >BTW, ile można mieć kont oszczędnościowych na 4,5 w Meritum?

    No limits, of course.
    Ja doszedłem do 28 Silnych, nie wykluczam, że po np. 100 coś się może
    zablokować.