  • 1. Data: 2011-03-18 20:59:05
    Temat: [OT] Fortis ma na etacie wróżki :) Poważnie!
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W piątek tragedia nawiedziła Japonię a na początku tygodnia wyciągnąłem
    ze skrzynki reklamę inwestycji wysłaną pewnie dużo wcześniej (datowana
    na marzec 2011) i pewnie do wielu klientów ;) Pierwszy akapit mnie
    rozbroił i potwierdził tezę z tematu:

    Raz na jakiś czas natura raczy nas wyjątkowymi, niezapomnianymi
    zjawiskami. Mają one miejsce niezwykle rzadko. W określonym czasie, w
    określonym miejscu. Teraz również Państwo mogą być świadkami takiego
    niecodziennego zjawiska.

    To się nazywa wyczucie chwili ;)

  • 2. Data: 2011-03-22 00:40:32
    Temat: Re: [OT] Fortis ma na etacie wróżki :) Poważnie!
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-03-18 21:59, osa pisze:
    > W piątek tragedia nawiedziła Japonię a na początku tygodnia wyciągnąłem
    > ze skrzynki reklamę inwestycji wysłaną pewnie dużo wcześniej (datowana
    > na marzec 2011) i pewnie do wielu klientów ;)

    Równie ciekawe jak podawane na pl.biznes.banki przykłady wysyłania przez
    instytucje finansowe antydatowanej korespondencji, żeby zgarnąć haracz w
    postaci opłaty za powiadomienie ;)

    K.