  • 11. Data: 2002-01-29 07:07:28
    Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Różycki" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a33jsv$gtg$1@news.tpi.pl...
    > Złożyłem wniosek w necie. Czekam 4 godz.

    To charakterystyczne.
    W Finlandii jest dowcip, po czym poznac Polaka ? Po tym ze biega po
    przejsciu dla pieszych.

    Jestesmy krajem gdzie biegnie sie do tramwaju, tracac czasem kawalek buta
    przycisnietego przez drzwi mimo ze nastepny przyjedzie za 5 minut ....

    AO

  • 12. Data: 2002-01-29 18:16:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 28 Jan 2002 21:57:32 +0100, w
    <q...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > On Mon, 28 Jan 2002 14:28:38 +0100, "Jacek Różycki" <j...@w...pl>
    > wrote:
    [ ciach śmieci ]

    > A ktoś mówił, że ja się czepiam!

    To, że jesteś ciężkim przypadkiem, nie znaczy, że nie ma gorszych
    :))).

  • 13. Data: 2002-01-29 20:45:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 19:15:19 +0100, Jarosław Lech
    <j...@a...net.pl> wrote:

    > Tak to jest, jak ktoś uważa, że żeby być światowcem to wystarczy przez Internet
    się łączyć,
    >a ignoruje powszechną prawdę, że przede wszystkim trzeba... czytać pbb! Regularnie!
    > ;-)))

    Do faqu proponuje :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653