  • 1. Data: 2006-04-04 12:25:29
    Temat: Z cyklu: jak najtaniej - przelew, przekaz do Polski spoza UE?
    Od: "gREG" <G...@g...com>

    Witam serdecznie,
    prawdopodobnie za jakis czas bede pracowal w Zjedn. Emiratach
    Arabskich.
    Zaczalem sie wiec rozgladac za tanimi przekazami lub przelewami do
    Polski. Wiekszosc watkow na grupie dotyczy przelewow z Unii
    Europejskiej, a jak to jest spoza UE?
    Przejrzalem oferte Western Union-troche drogo, a nie zalezy mi az na
    tak szybkich przekazach.
    Pozdrawiam
    gREG

  • 2. Data: 2006-04-04 12:54:05
    Od: "Kris" <k...@n...plusnet.pl>

    Użytkownik "gREG" <G...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > Europejskiej, a jak to jest spoza UE?
    > Przejrzalem oferte Western Union-troche drogo, a nie zalezy mi az na

    Przelew SWIFT z arabskiego banku nie powinien kosztowac wiecej jak
    równowartość $50.

    Kris

  • 3. Data: 2006-04-04 13:30:27
    Od: "Grzegorz Zieman" <g...@N...gazeta.pl>

    Kris <k...@n...plusnet.pl> napisał(a):

    > Przelew SWIFT z arabskiego banku nie powinien kosztowac wiecej jak
    > równowartość $50.

    czy to nazwa uslugi dostepnej w kazdym z ichnich bankow?
    czy wymaga zalozenia konta?
    Pozdrawiam
    gREG

  • 4. Data: 2006-04-04 13:44:23
    Od: "Grzegorz Zieman" <g...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Zieman <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > czy to nazwa uslugi dostepnej w kazdym z ichnich bankow?
    > czy wymaga zalozenia konta?

    OK juz wiem :)
    gugiel przyjacielem twoim :)

  • 5. Data: 2006-04-04 15:29:41
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    gREG napisał(a):
> [...]
    > Europejskiej, a jak to jest spoza UE?
    > Przejrzalem oferte Western Union-troche drogo, a nie zalezy mi az na

    to chyba pracodawca przelewa Ci pieniądze na dowolone konto i pokrywa
    koszty tego przelewu, więc czym się przejmujesz. Bank w Polsce i tak Cię
    skasuje za przyjęcie przelewu ok 20 zl (tyle ściagają u mnie).

    Pozdrawiam
    Marek