  • 1. Data: 2002-02-04 00:53:06
    Temat: Gdzie przeniesc z ING BSK rachunek firmowy?
    Od: "Kamil" <a...@p...fm>

    Wiem, ze temat pojawia sie co jakis czas, ale nie doszukalem sie
    poszukiwanej odpowiedzi. Otoz po przycieciu w ch... przez ING BSK i zmianie
    od 1.03 tabeli oplat i prowizji chce im podziekowac za wieloletnia
    wspolprace, bo jak mozna przejsc spokojnie obok np. podniesienia oplaty za
    prowadzenie rachunku z 30 do 70 pln (Zysk) czy 0,3% na 0,5% od obrotow Wn?
    Do tego co chwila wprowadzaja coraz to nowe ukryte oplaty - 3 pln za
    "przelew niestandardowy", 8 pln za "przelew pilny" itd. itp. Przebrala sie
    miarka i szukam alternatywy. Istotne dla mnie aspekty:
    * bank "marmurek"
    * oplata za prowadzenie
    * oplata za przelewy (bez udziwnien jak w ING)
    * dobrze gdyby byl system elektroniczny, ale wdzwaniany a nie via I-net

    Nie potrzebuje zadnych kart do rachunku, limitow debetowych, infolinii.

    Gdzie szukac?

    --
    Kamil

  • 2. Data: 2002-02-04 07:54:10
    Temat: Re: Gdzie przeniesc z ING BSK rachunek firmowy?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > "przelew niestandardowy", 8 pln za "przelew pilny" itd. itp. Przebrala sie
    > miarka i szukam alternatywy. Istotne dla mnie aspekty:

    Czy bardziej Cię interesuje procent od kwoty czy kwota od sztuki przelewu?
    (tzn. czy robisz dużo drobnych przelewów czy mało dużych)
    Jakie banki masz "po drodze" ?
    Ile chcesz wydać ?
    Proponowałbym zapoznać się z cennikiem: PKO BP oraz PBK a także Pekao. Być
    może będą to propozycje do przyjęcia. Home Banking dla (małych)firm nie jest
    za darmo, ale mają go wszystkie "marmury".
    Spodziewaj się pójścia innych banków w ślady ING (czyli wzrostu opłat z
    powodu obniżki stóp procentowych)
    O Inteligo i Multibanku nie wspominam, bo dyskusji tu dużo.

  • 3. Data: 2002-02-04 13:19:38
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Kamil" <a...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > prowadzenie rachunku z 30 do 70 pln (Zysk) czy 0,3% na 0,5% od obrotow Wn?

    Konto Zysk kosztuje już 70 zł - serio? No to ładnie :-) Zobacz w BZWBK.
    Inteligo i Multi nie mają dostępu przez modem.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-02-04 16:35:21
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał w wiadomości:

    > Konto Zysk kosztuje już 70 zł - serio? No to ładnie :-) Zobacz w BZWBK.
    > Inteligo i Multi nie mają dostępu przez modem.
    >
    > K. Kowalski

    Już tak czytam któryś post i nie mam pojęcia skąd ludzie biorą takie
    rewelacje. W cenniku stoi jak byk napisane że prowadzenie konta "Zysk"
    kosztuje 30 zł.
    Z tym modemem to trochę dziewne bo były to numery dedykowane i przez to
    bezpieczniejsze, a tak to dostep jest tylko przez internet przez co maleje
    bezpieczeństwo. Prawdopodobnie jest to podyktowane oszczędnościami
    związanymi z utrzymywaniem tych dodatkowych systemów które były przeznaczone
    tylko dla modemowców których jest coraz mniej.

    Serwiz

  • 5. Data: 2002-02-04 22:50:17
    Od: "Kamil" <a...@p...fm>

    Serwiz <r...@g...pl> napisał(a) w artykule
    <a3md7u$abb$1@news.tpi.pl>...

    > Już tak czytam któryś post i nie mam pojęcia skąd ludzie biorą takie
    > rewelacje. W cenniku stoi jak byk napisane że prowadzenie konta "Zysk"
    > kosztuje 30 zł.

    Rozsylaja informacje do klientow - od 1 marca wzrost min. oplaty do 70 zl.
    Dostalem to kilka dni temu. Dla mnie to nie jest rewelacja.

    Kamil

  • 6. Data: 2002-02-06 01:53:15
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    In article <01c1adce$5f6c8420$1a084cd5@default>, Kamil wrote:
    > Rozsylaja informacje do klientow - od 1 marca wzrost min. oplaty do 70 zl.
    > Dostalem to kilka dni temu. Dla mnie to nie jest rewelacja.

    No tez dostałem, ale z tego co tam wyczytałem to się to tyczy
    rachunków dla podmiotów prowadząych pełną księgowość.
    Czyli te konta które do tej pory kosztowały 60 zl (zmiana na 70),
    zwiększenie prowizji od obrótów (dla tych rachunków które taką
    mają, obecnie już takich nie chcą zakładać) i przelewy z 2 zl na 2.2
    (elektroniczny, na zewnątrz ING).
    O koncie ZYSK nie wspominają. Chyba, że wysyłają różne wersje.

    A też się chyba muszę wynieść, bo zbierają teraz już prawie
    200 zł/miesięcznie (pakiet firmowy + trochę różnych opłat)
    i każą stać w ten samej kolejce, co ludzie którzy płacą im 1 czy
    5 zł/miesięcznie :( A Euro każą zamawiać dzień wcześniej i wymyślili
    jakieś absurdalnie wysokie kary za nieodebranie.
    Zupełnie brak powagi, może niech powiedzą otwarcie, że im na firmach
    (przynajmniej tych małych i mało-średnich) nie zależy.

    --c